شنبه 8 اردیبهشت 1403

به گزارش موج برنا - نخستین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز گیلان با  باحضوردکترالیاس حضرتی نماینده مردم تهران  ،علیرضا خلقت دوست رئیس دفتر دکترحضرتی نماینده مردم تهران ، محمد محمودیان عضوهیئت رئیسه مرکزآموزش وپژوهش مجمع متخصصین رشت ، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده و محمدرضا محسنی فرماندارفومن و شفت ، مهندس مهدی نوری هریس مدیرعامل موسسه اندیشه آرمانگرایان آذرگیل(پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی) و جمعی از مسئولان شهرستان شفت و استان به همت بخش خصوصی در ملاسرای شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران با بیان اینکه  اشتغالزایی منوط به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به ویژه تولید است، گفت: به رغم اقدامات انجام شده، هنوز حجم سرمایه گذاری به حد مطلوب نرسیده است.

نماینده تهران افزود : از افرادی که در مسیر تولید و اشتغال جامعه گام برمی دارند  باید حمایت شود

وی با اشاره به اقدامات فراوان و خوب دولت در بخش های مختلف گفت : متاسفانه هنوز نتوانسته ایم میزان حجم سرمایه گذاری در کشور را به حد مطلوب برسانیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای ارتقای این حوزه گام های مثبتی برداشته است، اضافه کرد: به رغم وجود اقدامات هنوز در زمینه سرمایه گذاری خلاء احساس می شود.

او ایجاد فرصت های شغلی در جامعه را منوط به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف عنوان و گفت: افرادی که در این حوزه ورود می کنند با عشق به تولید و ایجاد اشتغال در این مسیر گام برمی دارند.

حضرتی  به وجود موانع بسیار در مسیر سرمایه گذاری اشاره کرد و اظهار داشت:  سیستم های اداری و فرهنگ حاکم بر جامعه به گونه ای است که اگر فردی بخواهد در حوزه ای سرمایه گذاری کند به جای تسهیل در کار، مانع ایجاد می کنند.

او افزود : به دلیل وجود همین موانع و طولانی شدن مسیر کسب مجوزها سرمایه گذار از سرمایه گذاری در ایران خسته و عطای آن را به لقایش می بخشد.

 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna