سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

سیده معصومه میرنوری رئیس هیئت انجمنهای ورزشی لاهیجان گفت : در این دوره از مسابقات حدود 100 ورزشکار در غالب 10 تیم در بخش بانوان و آقایان باهم به رقابت پرداختند که در نتیجه در بخش بانوان تیمهای تن آرا الف ، ب ، ج - والیبالیستها و شهید کشاورز  با هم مصاف دادند و به ترتیب تیمهای والیبالیستها ، تن آرا الف و شهید کشاورز  اول تا سوم شدند .

و همچنین در بخش آقایان تیمهای باشگاه ضربان ، باشگاه کامران ، باشگاه تختی و بازتیاگوراب با هم رقابت کردند که به ترتیب تیمهای باشگاه ضربان ، باشگاه کامران و باشگاه تختی به مقامهای اول تا سوم دست یافتند .

رئیس هیئت انجمنهای ورزشی لاهیجان افزود : در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر و کاپ قهرمانی از سوی هیئت انمجمنهای لاهیجان اهدا شد .

میرنوری ضمن تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان لاهیجان یادآور شد : در این دوره مهربان و فقیه شجاعی اعضا محترم شورای اسلامی شهرستان لاهیجان ، میراعلمی رئیس و زهرا تنها مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان لاهیجان ،عابدینی مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و عظیمی نائب رئیس هیئت انجمنهای ورزشی گیلان حضور داشتند .

داوران حاضر در این دوره از مسابقات :

در بخش بانوان : فرشته عابدینی (سرداور)،سمیه عظیمی (منشی) و داوان : زهرا تنها ،  معصومه میرنوری، آرزو میراب و سمانه ابراهیم پور

در بخش آقایان : رضاپور ( سرداور ) ، غلامی (منشی) و داوران : صفرپور ، پرهیزکار و ووقی

 



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna