جمعه 7 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری تحلیلی موج برنا به نقل از ایسنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز در جمع راهپیمایان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از بارزترین فریادهای عدالت طلبی و انسان دوستی در طول تاریخ است.
 مسعود رهنما  در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن افزود ، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد و اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از بارزترین فریادهای عدالت طلبی و انسان دوستی در طول تاریخ است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی به الگویی مدرن و جامع برای دنیا تبدیل شده است، افزود: نقش مردم در مسیر ولایتمداری و استقلال طلبی غیرقابل انکار است.
رهنما با بیان اینکه ملت ایران همواره پای آرمان های والای انقلاب ایستاده اند، تصریح کرد: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، دارای صفحاتی درخشان است که با نگاهی اجمالی به آن، شاهد اثرات بی بدیل این معجزه عظیم قرن خواهیم بود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره پرچم دار گفتمان اسلام خواهی و عدالت طلبی در جهان است، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران با عزمی راسخ در راه اهداف خویش ثابت قدم خواهند بود.



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna