شنبه 8 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - در این دیدار که پنجشنبه شب در رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت موفق شد در شهرآورد رشت و در یک دیدار برتر با نتیجه 70 بر 40 برابر تیم جوانان آرنا به پیروزی برسد .
در جریان این مسابقه که از دیدارهای هفته پنجم دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ برتر گیلان برگزار شد ، تیم بسکتبال نوآورن گلبند رشت برتر از حریف همشهری خود ظاهر شد و سرانجام توانست با 30 امتیاز اختلاف در این دیدار به پیروزی برسد .
پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چون تیم نوآوران گلبند رشت که قهرمانی لیگ را در کارنامه خود دارد ، با پیروزی در دیدار همچنان می توانست جزء تیم های بالانشین و مدعی قهرمانی فصل جاری باشد .
از سوی دیگر تیم بسکتبال جوانان آرنا رشت که در چند هفته اخیر روند رو به رشدی داشته ، با پیروزی در این دیدار می خواست در میانه جدول قرار گیرد اما در نهایت در این بازی مغلوب شد تا همچنان تیم نوآوران گلبند رشت یکی از مدعیان قهرمانی این بازی ها باشد .
قضاوت این مسابقه را ، مومن نژاد به عنوان سرداور ، دیده وری به عنوان داور اول و آزاد به عنوان داور دوم بر عهده داشتند و ابراهیم گل آرا به عنوان ناظر و سیدرضا مقیمی به عنوان نماینده هیات در این مسابقه حضور داشتند .
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم بسکتبال جوانان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و نوآوران گلبند رشت به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول ده بندی قرار دارند ، تیم های درفک رشت و ستارگان صومعه سرا نیز در رده های سوم و چهارم قرار دارند .
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های نوآوران گلبند رشت ، شهرداری لاهیجان ، جوانان ملوان بندرانزلی ، درفک رشت ، جهانگستر لاهیج لاهیجان ، جوانان آرنا رشت ، توسعه پایدار کوچصفهان ، شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna