شنبه 8 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - در اين دوره از رقابت ها كه به مناسبت گراميداشت هفته معلم برگزار شد ، تيمهاي پيشكسوتان هيات واليبال ، آموزش و پرورش رودبار، آموزش و پرورش رحمت آباد و آموزش و پرورش عمارلو حضور داشتند .
در جريان اين رقابت ها كه با همكاري اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار برگزار شد ، تيمهاي واليبال آموزش و پرورش رودبار و پيشكسوتان هيات واليبال حريفان خود را شكست دادند و به ديدار نهايي و فينال اين مسابقات راه ياقتند .
در ديدار نهايي اين دوره از رقابت ها ، تيم واليبال آموزش و پرورش رودبار برابر حريف خود به برتري رسيد و عنوان قهرماني رقابت هاي چهارجانبه شهرستان رودبار را به خود اختصاص داد .
همچنين تيم پيشكسوتان هيات واليبال در مكان دوم اين رقابت ها قرار گرفت و تيم واليبال آموزش و پرورش رحمت آباد نيز مقام سوم مسابقات گراميداشت هفته معلم شهرستان رودبار را كسب كرد .
در پايان از سوي مسئولان برگزاري رقابت هاي واليبال چهارجانبه شهرستان رودبار ، به تيمهاي برتر لوح و جام قهرماني و همچنين به نفرات تيمهاي برتر نيز لوح و جوايزي اهداء شد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna