جمعه 7 اردیبهشت 1403


لیگ بسکتبال مردان گیلان که امسال با حرکتی زیبا با نام نامی بازیکن با اخلاق و خوش تکنیک گیلانی و البته ملی پوش سالیان نه چندان دور و به نام مجتبی بردبار مزین شده بود با ۹ تیم اغاز شد که رشت با سه نماینده خود نو اوران گلبند ، درفک و جوانان ارنا و لاهیجان با دو نماینده شهرداری و جهان گستر لاهیج حضوری برجسته داشتند و از دیگر شهرهای با یک نماینده حضور یافتند ، شهرداری لنگرود ، توسعه پایدار کوچصفهان ، ستارگان صومعه سرا و جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی .
نکته بارز و قابل توجه اینکه اکثر تیمهای حاضر با ترکیب منسجم و برنامه ریزی شده و البته جذب بازیکن سعی در نمایش قابل قبولی از باشگاه و یا هیت خود داشتند . هر چند سیاست هوشمندانه هیت از ابتدا با لحاظ کردن حضور بازیکن جوان و نوجوان نشانگر توجه و نگاه ویژه به جوانان و البته پشتوانه سازی بوده اما حضور دو تیم مصمم و البته شایسته توجه همگان را جلب کرد .  تیمهای جهان گستر لاهیج و جوانان آرنا که علی رغم تلاش و جدیت حضور طعم پیروزی را نچشیده اند ، اما علی رغم نتایج کسب شده و برخلاف آنچه از گذشته مرسوم بوده انصراف نداده اند و همچنان با علاقه و پشتکار حضور در لیگ را پیگیری می کنند . عیسی خانی مربی بازیکن جهان گستر لاهیج در خصوص این علاقمندی گفت : بنده و کادر فنی و دوستان من در شرکت جهان گستر لاهیج تلاشمان این بوده که بازیکنان مستعد و سخت کوش جا مانده از تیم شهرداری لاهیجان را تحت پوشش قرار دهیم و نتیجه اصلا برایمان مهم نیست و هرگونه تلاشی به دیده منت و در واقع تلاشمان در هیت لاهیجان پویایی و نمایش تلاش بنده و همکارانم در هیت لاهیجان خواهد بود و آرزویمان ارتقا هر چه بیشتر بسکتبال در لاهیجان و گیلان است . شاد سرپرست تیم جوانان آرنا هم ضمن تمجید از مدیران و دیگر کادر همکار خود گفت : تصمیم براین بود بازیکنان مستعد و پر تلاش ما با حضور خود به خود باوری برسند و با باور خود  زمینه ساز آینده خوبی برای بسکتبال گیلان باشند . نهایت این شرح تقدیر از همه تیمای حاضر در لیگ 94 بوده اما نگاه ویژه به دو تیم یاد شده بود . شایان ذکر است که تیمهایی چون درفک رشت ، ستارگان صومعه سرا و جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی میانگین سنی پایینی دارند اما نکته مهم اینکه سه تیم یاد شده ترکیبی ثابت دارند و از رده مینی بسکتبال با هم هم بازی و هم تمرین بوده اند .  در پایان در نهایت تواضع  باید از تمامی تیمهای حاضر در لیگ 94 و اابته کمیته برگزاری  قدر دانی نمود که  طبق  برنامه  اعلام شده و در زمان بندی  پیش بینی شده دور رفت به پایان رسید و  مجددا از 18 فروردین دور برگشت آن آغاز خواهد شد ./ر/2/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna