شنبه 8 اردیبهشت 1403

سرویس اجتماعی موج برنا-به گزارش روز دوشنبه از روابط عمومی فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا، در این اطلاعیه تصریح شده است: با توجه به اینکه یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان صومعه‌سرا شکایت خود را در خصوص آراء اخذ شده در برخی شعبات به فرمانداری اعلام کرده بود طبق ماده ۱۰۲ قانون انتخابات و در اجرای مواد ۸۶ و ۸۸ این قانون بازشماری انجام شد.

در این مطلب عنوان شده که پس از بررسی موارد و بازشماری دقیق تعداد پنج صندوق اخذ رای از صندوق های اعلامی نامزد معترض با حضور هیات اجرایی، هیات نظارت و نیز نامزد معترض و با توجه به اینکه هیچ گونه تخلفی در صندوق‌های اخذ رای، نگارش صورتجلسات و نیز تغییر محسوسی در نتیجه آرا ء مشاهده نشده بنابراین هیات اجرایی به اتفاق آراء اعتراض نامزد مورد نظر را وارد ندانسته و پایان بازشماری را اعلام و صحت برگزاری انتخابات شهرستان صومعه‌سرا را تاکید کردند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات گیلان در ۱۲ اسفند؛ سعید رحمت زاده پشتیری با ۲۴ هزار و ۷۶۰ رای در حوزه انتخابیه صومعه سرا منتخب مردم شد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna