چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا- مسعود محرابی روز پنجشنبه با ابراز رضایت از نتیجه تیم وزنه‌برداری گیلان در نخستین دوره رقابتهای لیگ وزنه‌برداری بانوان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بانوان وزنه‌بردار این استان در مسابقات بین‌المللی حضور یافته و بتوانند نخستین مدال بین‌المللی تاریخ ورزش گیلان را در این رشته کسب کنند.

وی افزود: به طور حتم این ظرفیت در وزنه‌برداری بانوان وجود دارد که بتوانیم با همکاری با آموزش و پرورش و سایر ارگانها، استعدادهای مناسبی را کشف و پرورش دهیم تا نماینده و یا نمایندگانی از گیلان در رقابتهای بین‌المللی حضور یابند.

وی ادامه داد: البته بانوان گیلانی در رشته وزنه‌برداری همیشه مدعی بودند اما با آغاز کرونا، یک وقفه ایجاد شد و تا حد زیادی فعالیت این بخش تعطیل شد ولی طی ۲ سال اخیر با پشتوانه‌سازی مناسب و حتی پیگیری خانواده‌های وزنه برداران، دوباره شاهد فعالیت بسیار خوبی در این رشته هستیم و امسال نیز تیمی از گیلان در نخستین دوره لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافت و مقام ارزشنمدی را کسب کرد.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان به مسابقات لیگ باشگاه‌های بانوان کشور اشاره و بیان کرد: این مسابقات طی ۲ مرحله برگزار شد و گرچه شرایط سخت بود اما این مزیت را داشت که هیچ تیمی اتفاقی نمی‌توانست قهرمان شود و در یک فاصله زمانی حدود یک و نیم ماهه، در ۲ مرحله با هم رقابت کردند.

محرابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم وزنه‌برداری فولاد درخشان تنها نماینده گیلان در نخستین دوره رقابتهای لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور بود که سرانجام توانست مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه گفت: این مسابقات در ۲ مرحله برگزار که مرحله نخست در رشت و مرحله پایانی در مشهد مقدس انجام شد که در نهایت تیم فولاد درخشان گیلان با اختلاف بسیار کم نسبت به تیم قهرمان، روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.

وی افزود: این در حالی است که هنگام اعزام به مرحله دوم این رقابتها با مشکل و تاخیر چند ساعته مواجه شدیم و به همین دلیل نتایج مناسبی را در چند وزن کسب نکردیم وگرنه حتی می‌توانستیم قهرمان شویم.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان اظهار کرد: البته بومی بودن اعضای تیم گیلان یکی از مزیتهای این تیم در این دوره از رقابتها بود و همه وزنه‌برداران از استان گیلان بودند؛ از سوی دیگر اکثر ورزشکاران ما نوجوان و جوان بودند و حتی وزنه برداران رده سنی نونهال نیز همراه تیم بودند تا این وزنه برداران تجربه مناسبی را کسب کنند تا برای سالهای آتی بتوانیم نتایج مناسبی را کسب کنیم.

محرابی بیان کرد: به هرحال با انجام مکرر مسابقات داخلی و برپایی اردوهای مختلف برای بانوان و حضور مربی تیم ملی به عنوان سرمربی تیم گیلان، باعث شد تا تیمی منسجمی داشته باشیم و در نتیجه زحمات ۲ ساله، مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کنیم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna