پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا- در پایان دور دهم جدول C که شطرنجبازان زیر ۱۴ سال حضور دارند، پارسا طاهری با کسب ۹ و نیم امتیاز و یک دور مانده به پایان این رقابتها، قهرمانی خود را در این جدول مسجل کرد.

همچنین رهان کشاورز، رادوین زمانی، سیدآروین تراب‌زاده، صبا گلپور و سارینا راه پیما با کسب هشت امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند و برای کسب مقام نایب قهرمانی این جدول تلاش می کنند.

در رقابتهای جدول نخست(A) که اساتید و شطرنج‌بازان دارای رتبه بین‌المللی ۲ هزار و بالاتر و اساتید بین‌المللی حضور دارند، ووگار رسولف از جمهوری آذربایجان با کسب هفت و نیم امتیاز صدرنشین است و یک گام دیگر به قهرمانی این مسابقات نزدیکتر شد.

همچنین حمیدرضا طهماسبی با کسب ۶ و نیم امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت، لئون بابوجیان استاد بزرگ ارمنستان و مسعود مصدق پور استاد بزرگ ایران با کسب ۶ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در پایان دور دهم رقابت‌های جدول(B) که شطرنج بازان دارای رتبه بین‌المللی زیر ۲ هزار حضور دارند، رادیک آبراهیمیان از ارمنستان با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، سیدعلیرضا حسینی و احسان علامیر با کسب هشت و نیم امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند، رضا صادقی و سروش اسماعیلی با کسب هشت امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در بیستمین دوره رقابت‌های شطرنج بین المللی جام کاسپین بیش از ۸۰۰ شطرنج‌باز از ایران و ۱۲ کشور خارجی حضور دارند که در جداول مختلف با هم به رقابت می‌پردازند.

علاوه بر حضور تعدادی از ملی پوشان ایران، شطرنج بازانی نیز از کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، عراق، هندوستان، افغانستان، فیلیپین، بلاروس و چین در این دوره از مسابقات حضور دارند.

این رقابت‌ها که از روز شنبه ۱۴ بهمن ماه در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شده در ۶ جدول پیگیری می شود که در پایان به نفرات برتر جداول مختلف، پنج میلیارد ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna