پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

همایش پیاده روی خانوادگی از جلوی ساختمان شهرداری توتکابن آغاز و پس از طی کردن مسافتی نهایت در پارک ساحلی این شهر با اجرای هنرمندان صداو سیما و برنامه های متنوع دیگر به پایان رسید.

برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی در راستای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی و فراهم شدن بسترهای مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیاده‌روی، نقش بنیادی در سلامت روان و جسم انسان دارد.
همچنین در پایان این همایش باحضور مسئولین شهرستانی ، از سوی ستاد بزرگداشت هفته هوای پاک بخش رحمت آباد و بلوکات به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
این همایش به همت هیات همگانی و همکاری فرمانداری شهرستان رودبار، بخشداری رحمت آباد و بلوکات، اداره ورزش و جوانان و اداره محیط زیست، شهرداری توتکابن و اداره آموزش پرورش رحمت آباد و بلوکات و فرماندهی انتظامی و پلیس راهور همایش پیاده روی خانوادگی با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولین در توتکابن برگزار شد.
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna