چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

صعود صنایع دستی راستکردار بندرانزلی به دور دوم لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور

صعود صنایع دستی راستکردار بندرانزلی به دور دوم لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور/تنها دو امتیاز سرگروهی را از نماینده گیلان گرفت

 

رحیم زاده سرویس ورزشی موج برنا - ویترین فعالیتهای یک مجموعه ورزشی حضور در رقابتهای کشوری است . مهمی که گیلان سالیان متمادی از آن محروم بود و امروز این فرصت پیش آمده تا گیلان ششمین دوره حضور بانوان را در لیگ دسته اول کشور تجربه کند .

صعود صنایع دستی راستکردار بندرانزلی به دور دوم لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور/تنها دو امتیاز سرگروهی را از نماینده گیلان گرفت

صنایع دستی راستکردار بندرانزلی در ششمین دوره حضورش در گروه c رقابتهای لیگ دسته اول بانوان کشور با بیمارستاتن شفا ، کاسپین تهران و جوادالائمه شهرکرد هم گروه بود .

صنایع دستی راستکردار بندرانزلی میزبان هفته دوم در قزوین 

دور برگشت رقابتها از چهارشنبه دیماه در حالی در قزوین آغاز شد که با رد مجوز سالنهای بندرانزلی برای میزبانی و میزبانی دیگر نماینده گیلان مجبور به میزبانی در قزوین شد . 

صنایع دستی راستکردار بندرانزلی در روز اول بازی را به " جواد الایمه " شهرکرد واگذار کرد و اما دو دیدار بعد خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و با تفاضل گل 2 به رتبه دوم گروه بسنده کرذ و به مرحله بعد صود کرد . 

صنایع دستی راستکردار بندرانزلی در دور بعد با " یاران داریوش نهاوند و پاشنه رافیک تهران " هم گروه خواهد بود .

سحر طلسچی : تلاش همه اعضای تیم کسب بهترین نتیجه بود تا هدیه ای مناسب برای روز مادر به استانیها باشد .

سحر طلسچی سرمربی تیم بسکتبال صنایع دستی راستکردار بندرانزلی با تمجید از حمایتهای نادر راستکردار ، هیئت بسکتبال بندرانزلی و گیلان ، افزود : تلاش همه اعضای تیم کسب بهترین نتیجه بود تا هدیه ای مناسب برای روز مادر به استانیها باشد و تنها یک اتفاق ناخواسته موجب شد تا بازی اول را واگذار کنیم و نهایتا صدرنشینی را هم واگذار کنیم .

 

یادآور می شود صنایع دستی راستکردار بندرانزلی قهرمان دور رفت رقابتها در هفته اول لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور بود و تنها بازی خود مقابل بیمارستان شفا واگذار کرد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna