چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا،  تیمهای فوتبال داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان عصر چهارشنبه در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه نخست این دیدار هر ۲ تیم داماش و نفت مسجدسلیمان بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و بازی بیشتر در نیمه میدان جریان داشت که در نهایت این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

در نیمه دوم، تیم فوتبال داماش گیلان فرصت های بهتری را نسبت به حریفش داشت اما هیچ یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را ، مهرداد خسروی با کمک‌های اسماعیل احمدی و امیر غفوری برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، علی هاشمی فرد، امیرمقداد ملکی، امین کعبی و علی کیانی فر همگی از تیم نفت مسجدسلیمان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی با ترکیب مسعود پورمحمدی، سعید دلاور، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، رضا پورمهدی آبادی، پژمان نجات، حسین خیری، محمد رستمی، آرمین انبساطی، علیرضا مصطفایی و رضا زاهدتبار به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت.

همچنین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این دیدار با ترکیب امیر مقدادملکی، امین کعبی، حمزه خضیراوی، امین هاشمی فرد، محمدرضا خدری، محمد احمدی، رضا جباری، رضا احمدیان زاده، علی جراح، سجاد موسوی و متین پارسا رو در روی داماش قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته دوازدهم این رقابتها، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با کسب ۲۲ امتیاز در مکان چهارم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۹ امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار داشتند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna