پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر پنجشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور (آزادگان) در ورزشگاه وحدت این شهر با حضور تعداد زیادی از تماشاگران در مقابل تیم فوتبال خیبر خرم آباد به میدان رفت که در نهایت توانست این دیدار حساس را با نتیجه یک بر صفر به پایان رساند.

تیم شهرداری آستارا با سرمربیگری یاشین سزاوار و ترکیب مبین عشایر، علی مغنمیان، عرفان گلشنی، عرفان بادی، حسین حداد، امین حقده، محمد محمدزاده، مجید تاجیک، رضا صدری، رامین دهقان، سهیل پوربخش در این رقابت حاضر شد.

لازم به ذکر است، تیم داوری این بازی را؛ ناصر جنگی، هیمن نوربخش، فرشید ساعی، محمد معافی تشکیل می‌دادند و ناظر بازی مختار مهدوی بود.

گل تیم شهرداری آستارا را رضا صدری در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند، گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری آستارا که با انگیزه بسیار مقابل تیم صدر جدولی خیبر خرم آباد بازی می کرد، فرصت های زیادی را در طول بازی از دست داد.

این بازی با حضور و استقبال پور شور تماشاچیان جوان و نوجوان شهرستان برگزار شد و با این نتیجه تیم شهرداری آستارا با کسب هفده امتیاز به مکان یازده جدول لیگ یک صعود کرد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna