پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

 هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با جدال هوادار و ملوان از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در شرایطی در ورزشگاه پاس قوامین پیگیری شد که ملوانی‌ها در صورت برتری شانس حضور موقت در رده دوم جدول را داشتند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم ۴۵ دقیقه نخست را بدون رد و بدل شدن گل به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۹ ارسال ملوانی‌ها توسط رضا جعفری از جناح راست باعث شد تا پدرام قاضی‌پور با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کند تا بازی یک بر صفر به سود نماینده شمالی فوتبال ایران شود.

این نتیجه تا پایان ۹۰دقیقه بازی حفظ شد تا ملوانی‌ها یک برد ارزشمند خارج از خانه را در این هفته کسب کنند تا به صورت موقت و با ۱۹ امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند.

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، مرتضی منصوری، صائب محبی، مهدی عبدی، سبحان پسندیده، مهدی گودرزی، قائم اسلامی‌خواه، محسن سفید چقایی، محمد عباسی، عبدالکریم اسلامی و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب ملوان:

افشار صداقت، ابوذر صفرزاده، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna