چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا، این دو تیم در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر بانوان کشور در بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را مهناز ذکایی با کمکهای آتنا لشنی و زهرا رمرودی بر عهده داشتند که فاطمه نصیری نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حضور یافت.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ششم، افسانه چترنور بازیکن جدید این تیم موفق شد گل اول این مسابقه را به سود ملوان بندرانزلی به ثمربرساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم سپاهان نیز حملاتی را انجام داد تا اینکه در دقیقه ۴۰ این نیمه، فاطمه پسندیده بازیکن این تیم توانست گل مساوی دیدار را به ثمر برساند تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

تیم بانوان ملوان بندرانزلی که در این بازی در نخستین دیدار خانگی خود به میدان رفته بود، موفق نشد از فرصت میزبانی خود استفاده کند و در نهایت مقابل سپاهان اصفهان به نتیجه مساوی رضایت داد.

تیم بانوان ملوان بندرانزلی در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم قدرتمند شهرداری سیرجان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

تیمهای فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی با این تساوی، چهار امتیازی شدند و به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی ۱۰ تیمی این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna