پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

 دست اندرکاران رسانه  بصورت رایگان از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت استفاده کنند

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان : خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه می توانند بصورت رایگان از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت استفاده کنند

سرویس ورزشی  موج برنا - جهانبخش آرمان گفت : بانوان و آقایان خبرنگار و رسانه های گیلان روزهای دوشنبه و چهارشنبه می توانند از استخرایثار مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت بصورت رایگان استفاده کنند

 
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ، بنا به درخواست خبرنگاران در نشست خبری هفته ازدواج و با مساعدت جهانبخش آرمان مدیرکل وهمکاری و حمایت عمادالدین همتی رئیس هیات شنای گیلان ، خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های گیلان می توانند از این پس با در دست داشتن کارت مخصوص روابط عمومی روزهای دوشنبه و چهارشنبه از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت ( فلکده ) بصورت رایگان استفاده کنند .
بانوان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16 و 30 الی 18 و آقایان خبرنگاران در همان 2 روز با دردست داشتن کارت مخصوص رایگان روابط عمومی ساعت 18 تا 19 و 30 به استخر ایثار رشت مراجعه کنند .
خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه ها با معرفی نامه از رسانه خود به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان مراجعه کرده و کارت مخصوص استخر و بدنسازی رایگان را دریافت کنند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna