چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

تجلیل از بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در فرمانداری بندرانزلی

 

تجلیل از تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با حضور نماینده شهرستان بندرانزلی و فرماندار شهرستان و رییس اداره ورزش و جوانان برگزار شد .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - ورزش در استان گیلان بیش از ورزش همگانی است و در جهت ورزش قهرمانی پیشگام است ، استان گیلان از محدود استانهایی است که بیش از 50 هییئت ورزشی فعال دارد . بندرانزلی هم از مهمترین شهرهای استان گیلان در خصوص توسعه ورزش قهرمانی است و به غیر از سالنهای ورزشی ، در کوی و برزن ، ساحل و جنگل ، عموما به ورزش مشغول هستند .

بسکتبال از جمله رشته های پرطرفدار در استان گیلان و بندرانزلی است ، هر چند در دهه پنجاه تا اواخر هفتاد تیمهای متعددی چون ملوان ، بندر و کشتیرانی ، هلال احمر و ... وجود داشت و امروز تنها ملوان در حال فعالیت است ، اما امید می رود با حمایت و تشویق بازیکنان ، کادر فنی و حامیان امید روزهای خوب را داد .

تجلیل از تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با حضور نماینده شهرستان بندرانزلی و فرماندار شهرستان و رییس اداره ورزش و جوانان برگزار شد .

تجلیل از تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با حضور نماینده شهرستان بندرانزلی ، فرماندار شهرستان و رییس اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مزاسم ناخدا صیدانلو ریئس تربیت بدنی نیروی دریایی ، جناب گیلزاد ، خانم افشارپور نایب ریئس هیت بسکتبال بندرانزلی ، محمدعلی رضازاده سرمربی تیمهای ملوان و کادر فنی و بازیکنان حضور داشتند .

تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی امسال سال پرفروغی را پشت سرگذاشته است ، از حضور در لیگ دسته اول مردان کشور ، تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد ، قهرمان بسکتبال سه علیه سه شد و به لیگ برتر صعود نمود و پس از شرکت در لیک بسکتبال استان گیلان ، قهرمان استان گیلان شد و خود را براي حضور در لیگ دسته یک بسکتبال كشور آماده مي كند.

این قهرمانی در سایه مدیریت رییس جوان هیات بسکتبال و نیروی دریایی و اداره ورزش و جوانان بود و در این مدت توانسته رشد چشمگیری داشته باشد.

سالن بسکتبال بندرانزلی مجهز به اسکوربرد شد .

در این جلسه مجید ستوده خبر تهیه اسکوربرد برگزاری بازیهای بسکتبال را توسط دکتر احمد دنیامالی برای میزبانی تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی در این شهرستان را داد.

شایان ذکر است که تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی به دلیل نداشتن اسکوربرد شرایط میزبانی در لیگ دسته يك كشور را نداشت و بازي هاي خود را در رشت برگزار مي كرد. همچنین جهت توسعه بسکتبال و همگانی شدن این رشته آکادمیک با  کمک هیات بسکتبال و شورا و شهرداری بندرانزلی چندین سبد بسکتبال در پارکهای شهر بندرانزلی نصب شده که مورد توجه ورزشکاران و علاقه‌مندان قرار گرفته است . .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna