پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
صعود ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و خانه بسکتبال کرمانشاه  به جمع هشت تیم لیگ دسته اول بسکتبال کشور
 
محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی :
صعود سخت اما تاریخی با همت و همدلی کادر فنی ، بازیکنان ، حامیان و همه
خانواده بسکتبال گیلان صورت گرفت ./از حمایت نادر راستکردار، تربیت بدنی
نیروی دریایی ، هیئت بسکتبال گیلان ، بندرانزلی و فرد فرد بازیکنانم سپاسگزارم .
 
سرویس ورزشی موج برنا - روایت فتح بسکتبال گیلان ، روایت تلاش ، همت و همدلی است ، حرکت در مسیری که سخت و دشوار بود اما با هدف رسیدن به جایی بود که می شد ردپای نسل نه چندان دور بسکتبال را دنبال کرد . بسکتبال گیلان 5 سال پیش آرزوی حضور یک نماینده در لیگ کشور را داشت ،  اما امروز 5 نماینده در لیگ کشور دارد ، بانوان در رتبه ششم قرار گرفتند و البته همه معتقدند برای رسیدن به هدف والاتر باید تلاش بیشتری داشت و هنوز این راه ادامه دارد .
 
 
مرحله حذفی گروه A1 شمال با صعود ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و خانه بسکتبال کرمانشاه به جمع هشت تیم به پایان رسید .
رقابتهای مرحله حذفی گروهA1 از دوشنبه به میزبانی ملوان اما در سالن شش هزار نفره رشت آغاز شد .
در روز نخست خانه بسکتبال کرمانشاه لز ساعت ۱۵ به مصاف خانه بسکتبال شاهرود رفت و خانه بسکتبال کرمانشاه   به برتری دست یافت .
ملوان نیروی دریایی بندرانزلی از ساعت ۱۷ مقابل تیم قدرتمند کاله تهران صف آرایی کرد و ۶۴ بر ۶۳ به برتری رسید .
 
در روز دوم رقابتها بازیهای برگشت از ساعت ۱۵ با دیدار کرمانشاه و شاهرود آغاز شد و خانه بسکتبال کرمانشاه ۹۰ بر ۷۱ به برتری رسید .
در دومین دیدار ملوان مقابل کاله تهران به میدان رفت و این دیدار با تساوی ۸۲ به پایان رسید و با احتساب قانون ۸۰ دقیقه ( محاسبه نتیجه دو دیدار ) ملوانان به لطف برتری در بازی رفت صعود کردند .
محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی :
صعود سخت اما تاریخی با همت و همدلی کادر فنی ، بازیکنان ، حامیان و همه خانواده بسکتبال گیلان صورت گرفت ./از حمایت نادر راستکردار، تربیت بدنی نیروی دریایی ، هیئت بسکتبال گیلان ، بندرانزلی و فرد فرد بازیکنانم سپاسگزارم .
محمدعلی رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه صعود سخت اما تاریخی با همت و همدلی کادر فنی ، بازیکنان ، حامیان و همه خانواده بسکتبال گیلان صورت گرفت ، افزود : بازیهای سخت و نفس گیری بود و تلاش همه کادر فنی و بازیکنان و قسم شدن برای یک آرمان مشترک بود که با ارائه بازی خوب و جذاب از حمایتهای جناب تیمورنژاد ریاست تربیت بدنی نیروی دریایی ، نادرراستکردار ، دکتررفیعی ، ریاست تربیت بدنی و هیئت بسکتبال بندرانزلی تقدیر شود .
وی به حمایتهای تربیت بدنی نیروی دریایی اشاره کرد و افزود : لازم می دانم از امیر سعادت فرماندهی محترم نیروی دریایی شمال و از مدیریت تربیت بدنی نیروی دریایی کشور ناخدا تیمور نژاد و ناخدا صیدانلو ریس تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی و جناب ستوده ریس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی که دراین مدت صمیمانه ما را حمایت نمودند کمال تشکر را داشته باشم .
رضازاده گریزی به تغییر در ریاست فدراسیون زد و گفت : انشاالله این مدیر جوان هم همچون سالهایی که در خدمت تیم ملی بودند موفق باشند چون تجربه مدیران جوان در گیلان هم باعث موفقیتهای امروز ما بوده و لازم می دانم از حمایتهای جناب نادر راستکردار ، دکتر محمد رفیعی و علی درخشان در هیئت بسکتبال گیلان و بندرانزلی هم تشکر ویژه ای داشته باشم .
محمدعلی رضازاده با اشاره به اینکه در تلاش بودیم با صعود در دور حذفی عیدی خوبی به خانواده بسکتبال گیلان بدهیم ، گفت  : همیشه مطیع امر داور و داوری بودم و تلاش کردم به مدیریت و هدایت تیم بیندیشم و همچنان بر این مهم اسرار داریم ، چون رسالت و آرمان باشگاه برای همه کادر فنی و بازیکنان احترام به قانون بوده و طی ۴ دهه بازی و مربیگری این مهم را از باشگاه مشق نمودم .
وی درادامه افزود : آرزو دارم در آستانه قرن جدید پس از صعود تیم بانوان با حمایت نادر راستکردار با تیم ‌آقایان حضورمان در دور بعد با بازیهای خوبی همراه شود و بتوانیم حق خود و گیلان را در بسکتبال کشور بگیریم و گیلان دوباره به موقعیت خود بازگردد  برای دیگر نمایندگان گیلان هم در آقایان و بانوان هم آرزوی موفقیت دارم .
مربی بسکتبال ملوان به ادامه روند مسابقات اشاره کرد و گفت : اینکه در دور بعد چه اتفاقی بیفتد معلوم نیست ، اما ما همچنان دست از تلاش بر نمی داریم در این بازی یک بازیکن ( ارسلان جعفری ) را در اختیار نداشتیم ، جواد جهانی هم با آسیب جدی از مچ پا در میدان حاضر شد .
 وی در پایان افزود : تلاش ما برای اعتلای نام بسکتبال گیلان بوده و تمرینات در بندرانزلی ایجاد انکیزه برای مردم خوب بسکتبال دوست بندرانزلی بوده و مسلما اگر سالن مهیا برای برگزاری مسابقه داشتیم و می توانستیم میزبانی در خانه را انجام دهیم روند بهتری را طی می کردیم و امیدوارم به زودی این اتفاق میسر شودو امیدواریم با حمایت مسولین محترم شهرستان بعد ۱۵ سال بتوانیم با اسکور برد در شهرمان ودر کنار مردم ورزش دوستمان مسابقه دهیم و با حمایت اهالی ورزش دوست بندرانزلی موفقیتها را جشن بگیریم و انگیزه ای برای نسل آینده باشد .
 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna