چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

یک پیروزی و دو شکست ره آورد سفر تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی به اردبیل  

 

محمدعلی رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی :

با سه مصدوم روانه دور اول رقابتها در اردبیل شدیم . هرچند در گروه

سختی قرار گرفته ایم اما یک فرصت دوباره برای جبران خواهیم داشت .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی یکی از سه نماینده گیلان برای حضور در رقابتهای گروه E عازم شد . ملوانان در این گروه با تیمهای توفارقان آذرشهر ، بانی نو تهران و اردبیل هم گروه بودند .

محمدعلی رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی :

با سه مصدوم روانه دور اول رقابتها در اردبیل شدیم . هرچند در گروه سختی قرار گرفته ایم اما یک فرصت دوباره برای جبران خواهیم داشت .

محمدعلی رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با اشاره به اینکه با سه مصدوم روانه مسابقات شدیم افزود : تیم بسکتبال ملوان مراحل آماده سازی خود را از روزهای پایانی تابستان آغاز کرد و تصور براین بود که رقابتها لیگ یک با فاصله کوتاهی بعداز آغاز لیگ برتر آغاز می شود و از این رو مراحل آماده سازی تیم را آغاز کردیم و طولانی شدن تمرینات و آغاز لیگ استان موجب آسیب دیدگی بازیکنان شد و متاسفانه با سه بازیکن آسیب دیده به اردبیل سفر کردیم .

رضازاده به گروه E به عنوان یکی از گروههای سخت اشاره کرد و افزود : هر سه تیم هم گروه ما سابقه حضور در لیگ یک و قرار گرفتن در چهار تیم برتر فصل پیش را دارند ، اما ما هم با تمام تلاش ، همت مثال زدنی بازیکنان به این سفر رفتیم . 

سرمربی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به پشتوانه معنوی تیم اشاره کرد و گفت : ممکن است در جذب بازیکن و هزینه بازیکنان بسیار با ملاحضه رفتار کردیم ، اما از حمایت باشگاه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ،ناخدا تیمورنژاد ریاست تربیت بدنی نداجا و ناخدا صیدانلو ریئس تربیت بدنی منطقه چهارم دریایی بندرانزلی و مرد بی ادعا و حامی بسکتبال بندرانزلی چه در بانوان و چه در آقایان یعنی جناب راستکردار بهره بردیم و البته حمایتهای دکتر محمد رفیعی ریاست هئت بسکتبال هم همیشه همراه ما بوده است .

وی به تعصب مثال زدنی بازیکنانش هم اشاره کرد و گفت : یکی از سرمایه های ما بازیکنان متعصب و با غیرتی است که در همه شرایط در کنار تیم بوده اند و من صمیمانه از همه همراهان حقیقی سپاسگزارم ، بدون شک از محدود تیمهایی هستیم که کادر فنی و بازیکنان با قرارداد سفید تمرین می کند ، پا به مسابقه می گذارد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند .

وی در پایان گفت : 15 روز تا دور برگشت این رقابتها فرصت باقی است و امیدوارم با بهبود حال بازیکنان و برطرف کردن معایب بتوانیم با صعود از این گروه نماینده شایسته ای برای گیلان باشیم .

اردبیل              45   -- ملوان نیروی دریایی بندرانزلی 70

توفارقان آذرشهر 67    -- ملوان نیروی دریایی بندرانزلی 64

بانی نو تهران      73  -- ملوان نیروی دریایی بندرانزلی 63

سردبیر- خبرنگار : حمیدرضا رحیم زاده








Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna