پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

 

توقف ملوان نیروی دریایی بندرانزلی

مقابل مهرام شهر قدس در لیگ دسته اول بسکتیال مردان کشور 

 

توقف ملوان نیروی دریایی بندرانزلی مقابل مهرام شهر قدس

در لیگ دسته اول بسکتیال مردان کشور / ملوانان شش امتیازه شد .

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ دسته اول بسکتبال باشگاههای کشور در دور رفت آغاز شد و رقابتهای گروه D به میزبانی گرگان آغاز شد . در این گروه تیمهای قدرتمندی حضور دارند و کار برای صعود سخت است . حضور نمایندگان قدرتمند و متمولی چون مهرام شهر قدس ، آویژه صنعت پارسا مشهد ، خانه بسکتبال خراسان رضوی ، کاله تهران ، شهرداری نوین گرگان و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی می تواند گروهی سخت و البته جذاب باشد .

  ملوان نیروی دریایی بندرانزلی پس از پیروزی مقابل شهرداری نوین گرگان و شکست مقابل ر آویژه صنعت پارسا مشهد ، نماینده خراسان رضویو پیروزی مقابل کاله تهران باید به مصاف مهرام شهرقدس برود .

توقف ملوان نیروی دریایی بندرانزلی مقابل مهرام شهر قدس در لیگ دسته اول بسکتیال مردان کشور / ملوانان شش امتیازه شد .

لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور ، لیگی متفاوت ، پرترافیک و البته مهیج است که بدون شک با حضور تماشاگران بهتر و مهیج تر بود . گروه D این رقابتها که به تعبیری گروه مرگ هم خواهد بود با میزبانی گرگان جذابیت و هیجان بیشتری به خود گرفت .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم خوشنام و البته متمول و قدرتمند به نام مهرام شهر قدس رفت . دیدار در کوارتر اول و دوم متوازن و پایاپای دنبال شد و در ادامه مهرام توانست برتری نسبی خود را ادامه دهد و کوارتر چهارم کار برای ملوان سخت تر شد و حملات و شوتهای منطقه ای به ثمر ننشست و نهایتا مهرام شهر قدس با نتیجه 81 بر 67 به برتری دست یافت .

ملوانان با این شکست شش امتیازه شدند و برای دیدار آخر مقابل دیگر نماینده خراسان رضوی یعنی خانه بسکتبال خراسان رضوی آماده می شوند .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna