جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

 

اهدای خون فرمانده انتظامی استان گیلان

 

اهدای خون سردارعزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان

بهمراه سرهنگ محمدعلی یحیایی رئیس حفاظت انتظامی استان گیلان

در سومین روز از ماه پربرکت رمضان

 

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - سلامت بخش انکارپذیر زندگی است و بهایی گرانبها که قابل قیمت گذاری نیست . #اهدای_خون به نوعی #حقوق_شهروندی هم محسوب می شود . حقوق شهروندی چه از جانب مصرف کننده و چه از جهت #اهداکننده_خون و فرآورده های خونی که می تواند از محاسن زندگی #اجتماعی باشد .

اما این کار خداپسندانه می تواند الگویی برای آحاد جامعه باشد ، خصوصا اگر بدانیم اهدای خون کار خیری است که جان 3 انسان را نجات می دهد .

 

اهدای خون سردارعزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان بهمراه سرهنگ محمدعلی یحیایی رئیس حفاظت انتظامی استان گیلان

روابط عمومی انتقال خون گیلان - سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان بهمراه سرهنگ محمدعلی یحیایی رئیس حفاظت انتظامی استان گیلان در سومین روز از ماه پربرکت رمضان خون خود را برای نجات جان بیماران اهدا کردند .

🔹سردار عزیزالله ملکی  گفت : با توجه به شیوع ویروس کووید-۱۹ و رعایت فاصله اجتماعی جهت حضور در مجامع مختلف با چند تن از پرسنل جهت اهدای خون  برای کمک به همنوع بخصوص در شرایط ویژه و پراهمیت حال حاضر در اداره کل انتقال خون استان گیلان حضور پیدا کردیم .

🔹فرمانده انتظامی استان گیلان افزود : از مردم همیشه در صحنه گیلان و پرسنل انتظامی که همیشه در حفظ امنیت خدوم و زحمتکش هستندرا  دعوت به اهدای خون می کنم تا با اهدای خون در تمامی ایام یار و یاور انتقال خون استان باشند و در نجات جان بیماران نیازمند سهیم گردند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna