جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

 

تقدیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی

         از اداره کل انتقال خون استان گیلان

با اهدای لوح تقدیر از طرف پایگاه اطلاع رسانی دفتر

     حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی

از همکاری این اداره کل با دفتروی درپویش ایثار ادامه دارد تقدیرشد.

 

 

 

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - انتقال خون استان گیلان گام به گام در مقاطع مختلف در همایشها و پویشهای ملی شرکت می کند و در  بعضی از اتفاقات بدعت گذار پویشهایی است که متولی و آغازگر آن است . انتقال خون استان گیلان اینبار توفیق تقدیر از  طرف پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی را بدست آورد و این موضوع می تواند مشوقی برای ادامه این راه باشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان ، با اهدای لوح تقدیر از طرف پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی از همکاری این اداره کل با دفتروی درپویش ایثار ادامه دارد تقدیرشد.

در راستای تفاهم نامه پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی با سازمان انتقال خون ایران جهت دعوت عموم عزاداران حسینی به سنت حسنه ی اهدای خون به بیماران نیازمند،پویشی با عنوان # ایثار _ادامه _دارد راه اندازی شد که اداره کل انتقال خون استان گیلان نیز همزمان با سراسر کشور از محبین اهل بیت علیه السلام ومردم همنوعدوست گیلان جهت شرکت در این پویش دعوت بعمل آورد.

دفتر حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی در راستای همکاری و اجرای موفق  پویش ایثار ادامه دارد از اداره کل انتقال خون استان گیلان تقدیر کرد.

گفتنی است همزمان با ایام محرم سال97 دومین سال همکاری این دو مرکز جهت اجرای پویش # ایثار _ادامه _دارد آغاز گردید. و به تعدادی از کسانی که تصاویر اهدای خون خود را به این پویش ارسال کرده بودند جوایزی تعلق گرفت.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna