شنبه 15 اردیبهشت 1403

 

دکتر احمد مرادی: طبق برآورد کارشناسان صد میلیارد ریال بودجه برای ساخت پایگاه انتقال خون انزلی مصوب شده است که تا کنون دومیلیارد ریال پرداخت شد و به  8 میلیارد ریال  دیگر جهت تکمیل پروژه نیاز می باشد و انتقال خون بندرانزلی همچنان چشم انتظار بودجه است.

 

سرویس سلامت موج برنا با توجه به توسعه جمعیتی و نیاز به اهدا خون به نظر می رسد پایگاههای انتقال خون در شهرهای مختلف گیلان هم می بایست توسعه یابند و شهرستاتن بندرانزلی هم در این مقوله پیش قدم است و کارهایی در این زمینه صورت گرفته و بزودی شاهد این خواهیم بود که ساختمان این شهر هم بتواند کمک حال بخش سلامت باشد و تنها بودجه تکمیلی مشکل گشا خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون گیلان مدیرکل انتقال خون استان گیلان از روند ساخت ساختمان پایگاه انتقال خون بندرانزلی بازدید کرد و گفت : پروژه پس از تخصیص  حدود    دومیلیارد ریال در سال جاری پیشرفت فیزیکی نسبتا خوبی داشته و در صورت تامین مابقی بودجه ،  پروژه طی زمانبندی کارشناسی شده به پایان خواهد رسید.

 

دکتر احمد مرادی ادامه داد : طبق برآورد کارشناسان صد میلیارد ریال بودجه برای ساخت پایگاه انتقال خون انزلی مصوب شده است که تا کنون دومیلیارد ریال پرداخت شد و به  8 میلیارد ریال  دیگر جهت تکمیل پروژه نیاز می باشد و انتقال خون بندرانزلی همچنان چشم انتظار بودجه است.

 

وی افزود:زمین آن در سالهای گذشته توسط فردی خیر اهدا گردیده بود که متاسفانه به جهت نبود اعتبار کافی تکمیل آن برای مدتی راکد ماند.

 

مدیرکل اداره کل انتقال خون گیلان در ادامه در دیدار با مسئولین پایگاه انتقال خون انزلی  به توانمندی های بالقوه و بالفعل این اداره کل اشاره کرد و افزود : باید با آشنا نمودن  مردم و مسئولین با وظایف و توانمندی های این سازمان در جلب مشارکت آنان تلاش کنیم و همواره نیازمند یاری تمام مسئولین هستیم.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna