پنج شنبه 30 فروردین 1403

پیام تبریک محمد محمودیان عضوهیئت رئیسه مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین شهررشت بمناسبت روز ملی فن آوری هسته ای  

موج برنا - ایران مهد شیر مردان و شیر زنانی که نامشان تاریخ ایران را رنگ بویی دیگر داده است ، نام و آوازه شاعران و هنرمندان از یک سو و رشادت و ایثار دلاور مردان و دلاور زنانی که از این مرز پر گهر پاسداری کردند و دانشمندان و محققانی که دنیای پزشکی ، دارویی و مهندسی را پر آوازه ساختند .

دانشمندان از حکیم بو علی سینا تا پروفسور سمیعی در گوشه گوشه کره خاکی نام نامی خود و ایران را پر آوازه کردند . راه دانشمندان دیروز را جوانان برومند، مبتکرو خلاق امروز ادامه دادند ، دانشمندانی که در دانش روز هستهای نه تنها خودکفایی را برای ایران وایرانی به ارمغان آوردند بلکه بدعتی نو در این صنعت بوجود آوردند و موجب  شدند تا عدوات و کینه جهانیان را به همراه آورد و نهایتا در تیمهای مختلف برای شهادت دانشمندان ما اجیر شوند و خرابکاری در پروژه های مختلف تاثیر گذار باشند و تعدادی از دانشمندان ما را به شهادت برسانند .
اینجانب بیستم فروردین که همزمان با روز ملی فن آوری هسته ای است را تبریک گفته و اقتدار و افتخار بیشتر ایرانیان را در علم و صنعت خصوصا فن آوری هسته ای آرزومندم .

 محمد محمودیان
عضوهیئت رئیسه مرکز آموزش و پژوهش
مجمع متخصصین شهررشت

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna