جمعه 10 فروردین 1403

موج برنا - بیستمین روز بهار ظفری دیگر ثبت شد ، ظفری که با دستان توانمند جوانان سربلند ایران سرافراز بدست آمد ، روز ملی فن آوری هسته ای که یکبار دیگر چشمان جهانیان را به این عزم و اراده خیره ساخت . جوانانی که در هر دهه از انقلاب با رشادتها و دلاور مردیهای خود برگ زرینی در تاریخ ثبت کردند .


تلاش ستودنی بزرگ مردان دانشمند ،  بسیجی و جهادگرمان از خود به نمایش گذاشتند تا با اتکا به دانش بومی در دانش نوین هسته ای به خودکفایی برسیم و در عرصه رادیو داروها ، فن آوری تولید برق و .... در جمع برترینها قرار بگیریم . خداوند منان را شاکرم که در دیار شیر مردانی متولد شده ، تحصیل نمودم و زندگی می کنم که جوانانش تا پای جان از شرف ، عزت ، ناموس و البته در تحصیل و‌ صنعت و‌‌ فن آوری دفاع می کنند . امیدوارم سال ۱۳۹۶ که با میلاد با سعادت بانوی دو عالم آغاز شد و ماه پر فضیلت رجب شوق بندگی و عبادت را مژده داد ، نوید بخش صلابت ، اقتدار و پیروزیهای روزافزون ملت و دولت و نظام باشد و سالی که با رهنمود مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در صنعت و اقتصاد باشیم ، انشاا...
اینجانب حجت رحمت خواه رشت این روز را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران، دانشمندان تلاشگر این عرصه و آحاد ملت غیور و شهید پرور ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna