جمعه 7 اردیبهشت 1403

موج برنا - با حضور دکتر نصیری زاده دبیر کل مجمع متخصصین ایران ، دکتر محمد رفیعی رئیس مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین گیلان كه در دوسال متمادي بعنوان مسئول نمونه استانها در بحث اموزش وپژوهش مجمع متخصصين كشور شناخته شده بود به عنوان معاون امور استانهای دبیر کل مجمع متخصصین ایران معرفی شد.

 

در این مراسم دکتر نصیری زاده با اشاره به تلاش های دکتر رفیعی در استان گیلان گفت: انصافا مرکز آموزش و پژوهش گیلان طی دو سال و نیم گذشته با اجرای بیش از ۷۰۰ دوره آموزشی به عنوان پیشگام در عرصه آموزش کشورحضور داشته است.

وی ادامه داد: مردم استان گیلان مردمی فرهیخته هستند متخصصین و نخبگان زیادی از این استان در کشور و جهان حضور دارند و فعالیت مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین استان گیلان در بین سایر استانها بسیار بالاتر بوده است و این امر ما را بر آن داشت تا از تجربیات ارزنده رئیس این مرکز دکتر رفیعی در جهت توسعه فعاليت مجمع درکل استانهای کشور بهره بگریم.

دکتر نصیری زاده همچنین از ایجاد دفتری مستقل برای معاونت استانها مجمع متخصصین ایران در گیلان خبر دادو گفت: امروز ما در گیلان جمع شده ایم تا دکتر محمد رفیعی رئیس مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین گیلان را به عنوان معاون امور استانهای دبیر کل مجمع متخصصین ایران معرفی کنیم و قطعا ایشان در راستای اهداف متعالی این مرکز گامهای بزرگی را به زودی بر می دارند.

در پایان این نشست با اهداء حکم از سوی دبیر کل مجمع متخصصین ایران دکتر محمد رفیعی به عنوان معاون امور استانهای دبیر کل مجمع متخصصین ایران معرفی شد.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna