شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری تحلیلی موج برنا - محمد علیپور عصر شنبه23بهمن در مجمع انتخابات رئیس هیئت انجمنهای ورزشی گیلان افزود: یکی از معضلات بزرگ ما ، عدم تولید لوازم ورزشی این فدراسیون در کشور است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این فدراسیون 17 رشته ورزشی را دراختیار دارد ، لوازم آن از قبیل توپ های راگبی ، بیس بال و سافت بال ، پاروی قایقرانی ، جت اسکی و وسایل ورزش های هوایی در کشور تولید نمی شود که در این راستا با خیلی از تولید کننده های داخلی نیز صحبت کردیم.
وی که برای انتخابات ریاست هیات انجمن های ورزشی گیلان در رشت حضور داشت ، ادامه داد: امیدواریم که با کمک و مساعدت وزارت ورزش ، این وسایل ورزشی توسط شرکت های داخلی تولید شود تا بتوانیم به راحتی آن را تهیه کنیم.
وی بیان کرد: یکی دیگر از معضلات بزرگ این فدراسیون ، نداشتن اماکن ورزشی اختصاصی است به طوری که حتی یک زمین استاندارد راگبی در کشور وجود ندارد اما با این وجود ، تیم ملی راگبی سال گذشته در مسابقات انتخابی المپیک در آسیا شرکت کرد و جزء هشت تیم برتر این قاره نیز ، انتخاب شد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 17 انجمن را تحت پوشش داریم ، اما 89 تیم ملی در رشته های ورزشی تحت پوشش این فدراسیون فعالیت دارند که طی سال جاری 25 اعزام به مسابقات برون مرزی داشتیم.
علیپور اضافه کرد: از ورزش های تحت پوشش این فدراسیون ، چهار رشته راگبی ، بیس بال ، سافت بال و موج سواری المپیکی هستند و هشت رشته نیز می تواند در رقابت های آسیایی حضور یابندکه در مسابقات آسیایی اندونزی که سال آینده برگزار می شود حداقل 2 رشته سپک تاکرا و پاراگلایدر را اعزام خواهیم کرد و همچنین یکی از اهداف ما، اعزام تیم ملی راگبی به مسابقات آسیایی اندونزی است تا ورزشکاران این رشته بتوانند این مسابقات مهم را تجربه کنند.
وی در ادمه گفت: از اول سال جاری تاکنون 170 برنامه را برگزار کردیم و همچنین ارتباط خوبی را نیز با اسپانسرها و حامیان مالی برقرار کردیم تا بتوانیم برنامه های خود و همچنین مسابقات مختلف را انجام دهیم و در رقابت های برون مرزی نیز فعالیت بیشتری داشته باشیم.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: طی سال جاری حدود 15 هزار ورزشکار در رقابت های مختلف تحت پوشش این فدراسیون شرکت داشتند و آمار تقریبی ما از تعداد ورزشکاران غیرسازمان یافته، حدود 2 میلیون نفر در کشور است.
انتخابات ریاست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان عصر شنبه در رشت برگزار شد که در پایان ، حجت رحمت خواه هر 17 آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna