جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا -

فرهاد شوقي به عنوان اولین ناطق گفت : مصوبه ای حدود یک سال پیش در خصوص اجاره ی بانک شهر داشتیم که در حال حاضر شهرداری رشت جزو سهامداران بانک شهر نیست.این ساختمان در اختیار بانک شهر بوده و از شهرداری اجاره شده،حدود یک سال پیش اجاره ی آن تمام شده و در شورا مصوب شد كه به صورت مناقصه به نهادها اجاره شود اما حدود یک سال می گذرد و بانک شهر همچنان برخلاف مصوبه شورا از این ملک استفاده میکند و در چند ماهه اخیر اجاره ی آنرا نیز پرداخت نکرده است.

وی اظهار کرد : ملک دوم در میدان سبزه میدان روبروی بانک صادرات یک فضای سبزی می باشد که متعلق به شهرداری بود،یک مجموعه ای را بانک شهر بدون مصوبه ی شورا در این فضای سبز قرار دادند و مصوب شورا را نگرفتند.

فرهاد شوقی افزود: در هردو موضوع تخلفی از طرف شهرداری صورت گرفته که متاسفانه در شورا رسیدگی نشده شایعاتی  نیز در شورا و شهرداری پیچیده که شهردار رشت وام هایی با مبلغ بالای یک میلیارد تومان از بانک شهر دریافت کرده اند به همین دلیل چنین امتیازهایی را به بانک شهر میدهند بنده از اعضای شورا تقاضای رسیدگی دارم و از آقای شهردار سوال دارم که چرا در مورد این دو مجموعه سکوت کردند و پیگیری نداشته اند؟

در ادامه رييس شورا طرح سوال از شهردار رشت که در شورا مسکوت مانده بود را به رای گیری گذاشت، كه با اعتراض فاطمه شیرزاد عضو شورا مواجه شدند که رفیعی نوده در پاسخ به اعتراض شیرزاد یاداور شد که شما نماینده مردم در شورا هستید نه نماینده شهردار.

در این راستا از ۱۲ رای که به صورت مخفیانه داده شده ۸ نفر از اعضای شورا از پاسخ های شهردار قانع نشدند یک رای سفید و ۳ رای قانع شدن شهردار دریافت شد لذا شهردار در جلسه آینده شهردار برای ارائه توضیحات در صحن علنی حضور می‌یابد.

رفیعی نوده در ادامه در خصوص تابلوهای اصناف از شهردار خواست تا فکری به حال تابلوهای کنده شده در سطح شهر بکند زیرا شکایت مردم را به دنبال داشته است./

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna