شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا به نقل دیارگیل - جبار کوچکی‌نژاد در جشن رویش انقلاب اسلامی که به همت خانه مطبوعات استان گیلان و با حضور اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خصوصا ۶۳ شهید انقلاب اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: در ایام انقلاب اطلاع رسانی اغلب به صورت چاپ و توزیع بیانیه و شعار نویسی انجام می‌گرفت.

 وی ضمن قدردانی از همه کسانی که کمک کردند تا بعد از ۴ دهه انقلاب زنده بماند، افزود: ساده زیستی جزئی از انقلاب بود، همچنان بعد از ۳۸ سال مبارزه برای حفظ و نگهداری انقلاب و آرمان‌ های امام(ره) ادامه دارد، اما چه شده که امروز می‌بینیم برخی از مسئولین در ساختمان‌های هزار متری زندگی می‌کنند، ساده زیستی باید از من نماینده شروع شود و دیگران الگو گیری کنند.

 کوچکی‌نژاد با بیان اینکه بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب، نظام جمهوری اسلامی فراز و فرودهایی داشته است، گفت: اخیرا در بیانات مقام معظم رهبری می شنویم که ایشان بر «مجلس انقلابی، دولت انقلابی و قوه قضاییه انقلابی» تاکید دارند که نشان می دهد باید با تلاش و هماهنگی های بیشتر به همدلی سال های انقلاب برگردیم تا ساده زیستی، سبک زندگی اسلامی و مبارزه با فساد امتداد یابد.

 رییس فراکسیون مطبوعات ، رسانه ملی و فضای مجازی در مجلس دهم با اشاره به تشکیل فراکسیون مطبوعات و رسانه در مجلس تصریح کرد: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از اصحاب رسانه است، اصحاب رسانه ضمن حق آزادی بیان باید در انتقاد منصفانه عمل کنند؛ این کوته فکری است که ما خبرنگاران را به دادگاه بکشانیم زیرا در ابتدا باید با نصحیت و ارشاد عمل کرد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna