جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - مصطفی عاقل منش رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت گفت :این دور از مسابقات در ۱۶ جدول دوره ای حذفی برگزار شد و در پایان این رقابت ها از بین پنجاه شرکت کننده سه نفر برگزیده شدند و اختتامیه مسابقات هم با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی, محمد حسن عاقل منش رئیس اسبق شورای اسلامی شهر رشت، حامد عبداللهی، شهردار سابق منطقه پنج رشت، مهرداد غمخوار دبیر هیات تنیس روی میز استان , مصطفی عاقل منش سرپرست هیات تنیس روی میز شهرستان رشت و خانم فرمند نایب رئیس بانوان هیئت تنیس روی میز استان گیلان برگزار شد و جوایز نقدی به همراه مدال و لوح تقدیر به رسم یادبود به نفرات اول تا سوم اهدا گردید.
در این دور از مسابقات مهناز شاطرپور، سیده شیما موسوی و فاطمه نادم همگی از رشت مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ،در اختتامیه این مراسم ضمن تبریک سی و هشتمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: سرپرست جدید هیئت تنیس شهرستان رشت روابط عمومی بالایی دارد و ما نمایندگان مردم تلاش می کنیم در فراکسیون ورزش و خانه ملت به ارتقای ورزش گیلان کمک کنیم.

محمد حسن عاقل منش، رئیس سابق شورای شهر رشت نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به عوامل مهم موفقیت قهرمانان شاخص جهانی بیان کرد: یکی از رموز اصلی موفقیت تمامی قهرمانان مطرح جهانی استقامت و پایمردی برای رسیدن به مقصد است .
نماینده ادوار مردم رشت در پارلمان شهری تصریح کرد: باید از بزرگان دین الگو برداری کنیم و سیره عملی آن ها را در زندگی خود پیاده کنیم.

عاقل منش با بیان اینکه بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی همواره پیشتاز بودند مطرح کرد: امیدواریم بانوان گرامی ورزشکار تنیس روی میز نیز در این رشته پیشتاز باشند و هیئت تنیس روی میز استان و شهرستان هم با گسترش طرح استعدادیابی و برگزاری مسابقات در رده های مختلف پویایی و پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی را در سطح شهرستان رشت و استان گیلان رقم بزند .

حامد عبداللهی، شهردار اسبق منطقه پنج رشت و مشاور فعلی شهردار رشت هم در این مراسم بیان کرد: هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت مدیری خلاق و فعال دارد.
وی با اشاره به اینکه به ورزش تنیس روی میز علاقه دارم اظهار کرد: اولین ورزشی را که در دوران کودکی انتخاب کردم ورزش تنیس روی میز بود.

شهردار اسبق منطقه پنج رشت تصریح کرد: ورزش تنیس روی میز می تواند برای گیلان اعتبار و افتخار در سطح ملی و عرصه های آسیایی و جهانی بیاورد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna