جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا -سردار حسین دهقان روز جمعه در جمع راهپیمایان شهر رشت مقابل مصلی امام خمینی (ره) بیان کرد: ملت ما برای توسعه اقلام دفاعی خود متناسب با تهدیداتی که در مسیر پیشرفت کشور وجود دارد٬ از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ویژگی های مثبت زیادی دارد٬ افزود: راه امام راحل در دل ملت زنده است و هر هزینه ای را برای تداوم این مسیر می پردازند چراکه استقلال٬ پیشرفت و امنیت را در سایه نظام الهی می خواهیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: امام آمد که ملت ما در سایه عدالت اجتماعی، به بسیاری از موفقیت ها برسد و انقلاب ما ، انقلاب پابرهنه ها بود و تکیه اش بر مردم است.
وی خاطرنشان کرد: سنگینی بار انقلاب همیشه بر توده مردم و قشر مستضعف بود٬ از این رو٬ بایستی مردم در اولویت باشند.
سردار دهقان توجه به رأی مردم را از دیگر ویژگی های انقلاب عنوان و بیان کرد: هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می شود که این، نشان دهنده وجود مردم سالاری دینی در کشور است.
وی تهدید و زیر پا گذاشتن ملت ها را از سیاست های استعمار دانست و افزود: هدف استعمار، هویت زدایی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان است و می خواهند بنیان این نظام را سست کنند.
سردار دهقان کمک به آزادیخواهان و ملت های تحت ستم را جزو عناصر ذاتی انقلاب دانست و گفت: این یک باور برای مردم ماست که به ملت های ستمدیده ای که با نظام سلطه درگیری دارند٬ کمک کند.
وی یادآور شد: اگر نظام اسلامی ایران به عنوان یک الگو در جهان مطرح است، ناشی از این است که ملت های جهان، گمشده های خود را در جمهوری اسلامی می بینند.
وی با بیان اینکه ملت ایران همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند، افزود: هیمنه آمریکا فروریخته و امروز دیگر شهامت اینکه ارتش خود را به کشور دیگری ببرد، ندارد و تصمیم این دولت برای ترک عراق و افغانستان، برای حفط آبروی ناداشته خودشان است.
سردار دهقان افزود: آنچه نظام اسلامی ایران بدان معتقد است، اینکه ملت ها حق انتخاب سرنوشت خودشان را دارند.
وی با اشاره به دسیسه های دشمنان گفت: خواستند پرونده ای علیه ما بسازند و اجماعی جهانی علیه ایران اسلامی به راه اندازند؛ یک روز جنگ٬ یک روز تحریم٬ یک روز با محدود کردن.
وی ادامه داد: سوال این است که نظام سیاسی که از ورود یک بچه پنج ساله به کشورش نگران است٬ چطور می تواند در مقابل امواج خروشان ملت ها بایستد؟ کجا تاکنون ملت ما برای آنها ایجاد نا امنی کرده است؟
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با طرح این پرسش که آیا مسلمان ها هستند که ایجاد اغتشاش می کنند؟ گفت: پاسخ این است که امروز تربیت شدگان آمریکا و گروه های تروریستی، اعمال غیرانسانی انجام می دهند و اینها ، همان کسانی هستند که توسط نظام خودشان، تربیت شده اند.
وی اضافه کرد: اینها مسلمان واقعی نیستند چراکه دین مبین اسلام، دستور آزار کسی را نداده بلکه دنبال رشد و تعالی انسان است.
سردار دهقان تصریح کرد: ملت ایران به برکت خون شهدا و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، از جایگاهی رفیع و عزتمند در دنیا بهره مند است و بالاترین اتحاد و انسجام بین ملت ما وجود دارد.
وی با یادآوری اینکه دشمنان انقلاب هر آنچه که می توانستند فشار بر ملت ما بیاورند٬ آورده اند، گفت: تحریم های بانکی ٬ بین المللی ٬ بیمه ای، صدور قطعنامه های مختلف و ... عزم ملت ایران را سست نکرد.
وی با اشاره به ادعای آمریکایی ها در مورد آزمایش های موشکی ایران افزود: پیام ملت بزرگ و با فرهنگ ما این است که به بیگانگان در هیچ مقطعی اجازه نمی دهند که در جهتی خلاف منافع ملی ایران، دخالت کنند.
سردار دهقان خاطرنشان کرد: ملت ما برای توسعه اقلام دفاعی خود متناسب با تهدیداتی که در مسیر پیشرفت کشور وجود دارد، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: ملت ما هیچ گاه به سمت تولید٬ نگهداشت سلاح های کشتار جمعی٬ میکروبی و زیستی حرکت نکرده و نخواهد کرد اما در زمینه های دیگری همچون فضایی، دریایی، سایبر و ... حدی نمی شناسد و مرزها را در می نوردد.
ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna