پنج شنبه 9 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا -  رهبر انقلاب: ««نگاه کنید در این راهپیمایی‌های روز قدس یا بیست‌ودوّم بهمن، عمده جوانها هستند؛ این جوانها همان جوانهایی هستند که شبانه‌روز به‌وسیله‌ی رسانه‌های صوتی و تصویری و اینترنتی، در زیر بمباران تخریب قرار دارند؛ غوغایی است در دنیا؛ در دنیای مجازی... درعین‌حال شما نگاه میکنید می‌بینید ده‌ها میلیون از همین جوانها در سرتاسر کشور در روز بیست‌و‌دوّم بهمن می‌آیند و شعار میدهند و ابراز احساسات میکنند و نسبت به امام، نسبت به اسلام، نسبت به نظام اسلامی ابراز ارادت میکنند؛ این چیز کوچکی نیست، این فرصت بسیار بزرگی است.»۹۴/۱/۱

خط حزب‌الله شصت . نهم با خبری ویژه از جلسه درس خارج رهبر انقلاب در خصوص حُرمت استفاده از ماشین‌های گران قیمت برای روحانیون و طلاب منتشر شد.
سخن هفته‌‌ی شصت‌ و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله، با عنوان «۲۲ بهمن عید غدیر نظام اسلامی» به تبیین وحدت و استقامت  پیام مردم در جشن انقلاب پرداخته است.
گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «فرصت «آمریکای بدون بزک» نقش استمداد از درون خود در پیشبرد کارها را تببین کرده‌‌است.
عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حال ایراد خطبه‌های نماز جمعه، ۲۱ بهمن ۱۳۶۱ است.
شصت‌ و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به ارواح طیبه شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna