چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

 

 

حمیدرضا رحبم زاده سردبیر پایگاه خبری موج برنا در پیامی گفت :

«والفجر» سوگند هميشه برپا و بر جاي ازلي خداوند است كه نويد بخش پگاه روشن پيروزي در افق آينده  پراميد همه ملت هاست.

دهـه فجــر كليد گشاينده اي  شد تا درهاي پيروزي به روي اين ملت عظيم باز شود تا « استقلال» و « آزادي » و « جمهوري اسلامي» را به ارمغان آورد.

. دهه فجر، مطلع غزل زيباي پيروزي و قصيده بليغ و رساي اسلام بود.و چه زيبا مقام معظم رهبري فرمودند كه: « دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارميرود.»

از 22 بهمن نیز به عنوان سرفصلي برجسته در تاريخ سياسي ايران و نقطه‌اي عطف در روند مبارزات ملت ايران باید ياد كرد.

پایگاه خبری موج برنا  به نوبه خود ايام فرخنده دهه فجر، ايام پيروزي خون برشمشير و حق بر باطل را به رهبر فرزانه انقلاب ، تمامي ملت شريف و شهيد پرور ايران  ، خصوصا مردم شهیدپرور استان گیلان تبريك و تهنيت عرض نموده و اميد آن دارد كه ملت ایران  هميشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهداي گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگي رو به سوي افقهاي روشن حركت نماید.

گروه تحریریه و همکاران موج برنا در اقصی نقاط استان گیلان بعنوان سنگرنشینان عرصه قلم و رسانه به تمامی هم سنگران خود ، سالروز پیروزی انقلاب  که آزادی ، استقلال و جمهوری اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و با عنایت به فضای آرام که بتوانند با آزادی بیان در عرصه اطلاع رسانی و خبر کوشا باشند تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومنداست خبرنگاران ، عکاسان خبر در این عرصه همچنان یار و یاور نظام و این سنگر پرافتخار باشند تا اخبار و اطلاعات در تمامی زمینه ها همچون سالیان پس از انقلاب به اطلاع ملت فهیم ، مطلع و هوشمند ایران برسد .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna