جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا و به نقل از سایت فرمانداری رشت - متن این پیام به شرح زیر است:

"انالله و انا الیه راجعون"
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ، ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‌ءٌ

 

رهبر معظم انقلاب:
خورشید طلوع نکند روزی که من باشم و هاشمی نباشد...

رحلت جانگذار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق امام (ره)و رهبری ، انقلاب و مردم را به محضر حضرت صاحب العصر (عج )و مقام معظم رهبری مد ظله العالی وبیت محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم‌.

آیت الله هاشمی رفسنجانی مردی از سلاله مجاهدان نستوه و متفکران دینی و روحانی خدوم و عالم بود که مبارزات طولانی ایشان با رژیم ستم شاهی، استکبار و صهیونیزم مثال زدنی بود.

ایشان مردی برای زمان‌های سخت و تصمیم‌های راهبردی بشمار می‌رفت، آنگونه که نقش ایشان در مبارزات 15 خرداد ۴۲ و مبارزات دهه ۴۰ و ۵۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی کم نظیر بود و در بر پایی نظام جمهوری اسلامی‌، محوری مستحکم و حائز اهمیت محسوب می‌شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی‌، مسئولیت هایی همچون عضویت در شورای انقلاب‌، ریاست مجلس شورای اسلامی‌، جانشین فرماندهی کل قوا در زمان دفاع مقدس‌، ریاست جمهوری و ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و بسیاری از مسئولیت های مهم دیگر ایفای نقش و ادای وظیفه نمود و از یادگارهای ایشان بنیان‌گذاری شجره علمی دانشگاه آزاد بود.

این مرد بزرگ‌، سیاستمداری دوراندیش و برجسته‌، مدیر ی شجاع و مدبر‌؛ با ایمانی راسخ‌، هوشی سرشار‌، مدیریتی درخشان‌ و صبر و تحملی مثال زدنی بود او که عاشق انقلاب اسلامی‌، سربلندی و عزت ایران و ایرانی بود و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فروگذار نکرد.

این مجاهد خستگی ناپذیر که قلبش از عشق به اهل بیت طاهرین خاصه امام رئوف ع سرشار بود، اینک به صف بزرگان فقید انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و یاران بزرگ ایشان همچون شهیدان بهشتی‌، مطهری‌، مفتح و عزیزان سفرکرده‌ای چون آیت الله طبسی و آیه الله موسوی اردبیلی پیوست.

اینجانب بار دیگر این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر‌(عج )، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و یار وفادار ایشان ریاست محترم جمهوری و بیت معزز و حوزه‌های علمیه و مردم عزیز ایران بویژه مردم شریف شهرستان رشت تسلیت عرض می نماید.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna