سه شنبه 28 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - در شروع مراسم از مهدوی فرماندار سابق رشت خواسته شد گزارش عملکرد ارائه دهند .

در ادامه سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت گفت : نتوانستم از فرصتی که به من داده بودند نهایت استفاده را ببرم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه  میزان کارهای نکرده ام بیشتر از کارهایی است که انجام داده ام افزود :فرماندار دولتی بودم که کشور را در شرایط بحرانی تحویل گرفت و از این بابت از مردم شهر رشت و نماینده عالی دولت در استان عذرخواهی میکنم.

مهدوی به بخشی از سخنان رئیس جمهور در روز رونمایی از منشور حقوق شهروندی اشاره کرد و خاطرنشان شد :  فرمانداری شهرستان رشت نیز هماهنگ با دولت اقدامات لازم در این زمینه را انجام داده است.

وی در ادامه  اهم فعالیتهای انجام شده دوره خود را اینگونه برشمرد :  رشد ۴۰ درصدی گازرسانی روستایی، رشد ۵۴ درصدی آسفالت روستایی،رشد ۳۰ درصدی طرح هادی، رشد ۷۰ درصدی دفع آب های سطحی، رشد ۴۰ درصدی بازآفرینی ، رشد ۳۰۰ درصدی سازمان های مردم نهاد و همچینن ۹۰ درصدی احزاب در گیلان

فرماندار شهرستان رشت به آغاز عملیات اجرایی راه پل سنگر اشارع کرد و گفت : با پیگیری های استاندار و مهندس جعفرزاده نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی  در راستای خواسته های مردم سنگر عملیات راه پل سنگر اجرایی شد .

 

در ادامه مراسم جعفرزاده با بیان اینکه مجلس در حال حاضر بصورت سه شیفت در حال فعالیت است و بنده به نمایندگی از سایر همکارانم حضور پیدا کرده ام گفت :بنده به چند دلیل امروز به نمایندگی از دیگر نمایندگان حضور پیدا کردم . اولا شخص استاندار خواستند و همچنین ارادتی که نسبت به اقای مهدوی و سایر دوستان دارم در گیلان ماندم و در این مراسم حضور پیدا کردم .

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به اوضاع منطقه و جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: نقش ما سوریه و عراق مستشاری است و مردم و دولتمردان سوریه و عراق تصمیم گیرنده هستند و از ما دعوت کردند و ماهم بصورت مستشاری حضور پیدا کردیم ؛ اگر قرار بود به صورت مستقیم در آن مناطق حضور پیدا کنیم هیچ اثری از تکفیری ها در منطقه نبود.

جعفرزاده خاطرنشان شد: گیلان  ۱۷ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و امیدواریم به زودی منطقه از وجود تکفیری ها پاکسازی شود.

 وی  با بیان اینکه تمام کسانی که به برجام انتقاد می‌کنند به یاد بیاورید افزود : چنان فروش نفتمان افت کرده بود که داشتیم به جایی می‌رسیدیم که نفت در برابر غذا می‌شد. می‌دانستیم که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد اما به همه ثابت شد که ایران به دنبال بمب هسته ای نیست و چهره امریکا هم مشخص شد.

نماینده مردم رشت گفت: به شکر خدا و به زحمت مردان دیپلماسی ما از انزوا  خارج شدیم و به لطف رهبری امروز در شرایط مناسبی قرار داریم و آنهایی که امروز می‌گویند پول نفت چه می شود ان زمانی باید می‌گفتید و دلواپس می شدید که نفت و نفتکش و دکل نفتی همه باهم از بین رفت و صدایی کسی در نیامد.

 جعفرزاده  اظهار کرد: باید همه به هم کمک کنیم و در سایه چتر رهبری با کمک و همدلی یکدیگر این استان و کشور را به سمت توسعه حرکت دهیم

نماینده مردم رشت با بیان اینکه تخریب مدیران سودی ندارد بیان کرد: از بین ۴ هزار مدیر تعدادی خلاف کردند و نباید به این دلیل تمام مدیران را زیر سوال ببریم. دست همدیگر را بگیرید و در کنار هم با وفاق و همدلی در مسیر توسعه استان و کشور گام برداریم.

جعفرزاده با بیان اینکه هیچ شکی نیست که روحانی دوباره رییس جمهور خواهد شد اظهار کرد: سعی داریم تا کرسی گیلانی ها را در هیات دولت افزایش دهیم.

نماینده مردم رشت در پایان سخنان خود گفت: برای ما خداحافظی با مهدوی خیلی سخت است ولی در ادامه مسیر در کنار آقای شفقی هستیم.

 وی در پایان لوح و هدیه ای از سوی خود به مهدوی تقدیم کرد .

استاندار گیلان بعنوان آخرین سخنران  گفت :  بعد از ۳ سال تلاش آقای مهدوی کارنامه خوب و درخشانی را در پرونده خود به ثبت رسانده اند.

محمدعلی نجفی اظهار کرد : برای من به عنوان نماینده دولت در استان بسیار خوشایند است که از مدیری که میخواهم در بخشی دیگر بهره مند بشوم با کارنامه درخشان از جایگاهی خارج می شوند که در دوران بحران آن سمت را تحویل گرفته بودند

 وی با بیان اینکه رشت از لحاظ گازرسانی سبز است خاطرنشان شد :  امروز خوشحالیم که با کمک مدیران اجرایی استان نمایندگان و کارکنان، رشت از لحاظ گاز رسانی سبز محسوب می شود.

 نجفی با بیان اینکه خوشحالم در استانی هستیم که در آن انتخاباتی وزین بدون هیچ مشکلی ایجاد شد به سخنان نماینده رشت اشاره کرد و افزود : به خوبی مظلومیت این دولت را از زبان شیر مردی چون دکتر جعفرزاده شنیدیم و کم لطفی هایی که در حق این دولت در مقابل کارهای مفید و قابل دفاع آن شده است را مشاهده میکنیم. چرا می‌گویند برجام کاری نکرده است؟ نگرانی های ما در گذشته و توفیقاتی که امروز بدست آمده را ببینند و مطالعه کنند  .

 استاندار گیلان بار دیگر با قدردانی از جعفرزاده نماینده رشت گفت: مهندس جعفرزاده به قول رییس جمهور در جلسات همانند شیر می ایستد و حرف میزند و از عمکرد مثبت دولت دفاع می کند و ۳۰ درصد جان ایشان در راستای اندیشه های امام و رهبری در حال تقدیم به مردم و ملت است با نیت کمک به رشد و توسعه استان و کشور

 وی در پایان گفت : به دلیل اخلاق خوب به آقای مهدوی گفته ایم که هرکجا خودشان انتخاب کردند می توانند بروند.

درادامه این مراسم سیروس شفقی نیز از استاندار و سایر مدیران و مسئولان قدردانی کرد و افزود : از هیچ کوششی برای خدمتگزاری در مرکز استان آب و اجدادی ام کوتاهی نخواهم کرد.

شفقی گفت : امیدوارم بتوانم کشتی فرمانداری را به سر منزل مقصود برسانم و در کنار هدایت مسوولین و سایر دست اندرکاران در استان در راستای رفع مشکلات و ایجاد بستر لازم برای توسعه شهرستان گام بردارم.

 

شایان ذکر است  در پایان این مراسم سیروس شفقی به عنوان فرماندار جدید رشت معرفی و از زحمات سیدعیسی مهدوی قدردانی شد. 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna