پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - سالن تختی ورزشگاه عضدی رشت روز جمعه 14 آبانماه میزبان 105 دارت انداز آقا بود که پس از قرار گرفتن درجدول تک حذفی 128 نفره پس از انجام مراسم افتتاحیه راس ساعت 10:00 صبح با یکدیگر به رقابت پرداختند .

سیدحسین پیشوایی از گیلان توانست حسین اعرابی از اصفهان را در فینالی جذاب با نتیجه 5 بر 3 شکست داده و  به مقام قهرمانی سومین دوره رنکینگ کشور دست یابد.
مقام سوم مشترک نیز به محمد پاسیار ،پدیده این مرحله از مسابقات و منصور محجلین هر دو استان فارس رسید.

همچنین مقام پنجم مشترک این مسابقات به مازیار ایرجی از هرمزگان ، شاهین حسینی از فارس، محمد مهدی دهقان از خراسان رضوی و دیگر پدیده مسابقات رضا سلیمی از اردبیل رسید.

بر این اساس در پایان مرحله سوم رنکینگ کشوری آقایان ، علیرضا ایزدی از اصفهان با 160 امتیاز در جایگاه نخست ، سید حسین پیشوایی از گیلان با 150 امتیاز دوم ، محمد علی روشن بین از لرستان با 130 امتیاز سوم و شاهین حسینی از فارس، حسین اعرابی از اصفهان و منصور محجلین از فارس هر سه با 120 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

4 بازیکن برتر رنکینگ کشوری آقایان پس از مرحله چهارم که در استان البرز در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد به اردوی انتخابی تیم ملی در سال 96 دعوت خواهند شد.
همچنین 32 بازیکن برتر رنکینگ کشوری فصل 95 در چهارمین دوره جام برترین ها که در فروردین ماه 1396 از آنها دعوت بعمل میآید حضور خواهند داشت تا 4 بازیکن برتر این جام نیز به اردوی انتخابی تیم ملی دارت ج.ا.ا دعوت گردند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna