شنبه 1 اردیبهشت 1403

 به گزارش پایگاه خبری موج برنا - جهت توسعه و معرفی رشته کریکت در استانهای کشور یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳  از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۵  با حضور ۲۸ شرکت کننده از ۱۱ استان  به میزبانی استان مرکزی – شهر اراک در ۲ بخش بانوان و آقایان زیر نظر محمد یوسف رئیسی مربی درجه ۳  کنفدراسیون کریکت آسیا و مدرس این دوره برگزار شد .             

غلامی ازاستان گیلان تنها نماینده هیات انجمنهای استان گیلان دردوره مربیگری درجه 3کریکت شرکت کرد  .

 وی طی حکمی از سوی سرپرست محترم هیات انجمنهای ورزشی استان گیلان مسئولیت آموزش این رشته را برعهده گرفت تا  برای گسترش این رشته درگیلان برنامه ریزی های لازم  را  با کمک  هیات به نتیجه برساند / 

در پایان  دوره و گذراندن واحدهای تئوری و عملی در این رشته ، از ۱۰۰ امتیاز در نظر گرفته شده ۱۵ نفر نمره بالای ۷۵ را دریافت نمودند که موفق به گذراندن این دوره شدند و مجوز شروع به فعالیت خود را از انجمن کریکت  دریافت نمودند که مدرک مربیگری آنها از طرف فدراسیون انجمن های ورزشی ایران صادر خواهد شد اما ۵ نفر از شرکت کنندگان که به نمره شان بین ۷۰ تا ۷۵ امتیاز  بود  مقرر شد  مدرک مربیگری خود را دریافت نمایند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna