پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

قاسم قائدی  افزود: از این شمارمجروح، سوختگی سه نفر سطحی و یک نفر نیز 65درصد سوختگی دارد.
وی یادآورشد: آتش سوزی در ایستگاه کنترل فشار شرکت پتروشیمی که ساعت 11 ظهر به وقوع پیوست درکنترل نیروهای آتش نشانی است و خطری تاسیسات پارس جنوبی را تهدید نمی کند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه کرد: وضعیت آتش سوزی به گونه ای بوده که آتش نشانی شرکت پتروشیمی مبین به تنهایی قادر به کنترل آن است و حتی از آتش نشانی شرکت های گازی و پتروشیمی موجود در منطقه نیز درخواست کمک نشده است.
قائدی گفت:باتوجه به بسته شدن ورودی گاز به ایستگاه کنترل فشار ، زمانی که گاز موجود در شبکه تخلیه شود آتش سوزی نیز خاموش خواهد شد.
پتروشیمی مبین، شرکت سهامی عام است که در زمینه پتروشیمی فعالیت دارد.
این شرکت به عنوان تولیدکننده سرویس های جانبی، تأمین کننده آب، برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن و هوای فشرده و تصفیه کننده پساب های صنعتی مجتمع های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی (عسلویه) فعالیت می کند.
شرکت پتروشیمی مبین در سال 1379 در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تصویب و به نام شرکت پتروشپمی مبین احداث گردید و در شهریور 1393 با نماد «مبین» به فهرست شرکت های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران وارد شد.
این شرکت 100٪ متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بود که در تاریخ اردیبهشت 94، هفت درصد آن در بازار بورس عرضه شد.
پارس جنوبی در شهرستان عسلویه در 285کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna