جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - دکترکوچکی نژاد  در خصوص آخرین پروژه های افتتاح  شده که در هفته دولت به بهر برداری رسید اظهار کرد: در هفته دولت 3  پروژه با حضور مسئولین و خیرین استان افتتاح شد .

وی پروژه های هفته دولت را اینگونه بیان کرد : کلینیک تخصصی بیمارستان سید الشهدا لاهیجان ، مرکز سلامت شهری کلاچای و مرکز خدمات جامعه سلامت شهری و روستایی خمام 2 در این هفته به بهره برداری رسید.

کیانوش کوچکی نژاد افزود: درمانگاه تخصصی بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان با کمک خیر خانواده مرحوم حاج رضاپور یوسفی و مرحومه سیده لیلا میرمطلبی در مساحت350 مترمربع و با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال  بهره برداری شد و مرکز جامع سلامت شهری و روستایی کلاچای باکمک خیر حاج سید محمد سادات اشکور پدر شهید عبدالحسین سادات اشکور و دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مساحت 666 متر و با هزینه بالغ بر 11 میلیارد ریال  به اتمام رسید.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان ادامه داد : سومین پروژه افتتاح مرکز خدمات جامعه سلامت شهری و روستایی خمام 2درزمینی به مساحت265متر و بازیربنا 360متردردوطبقه با ارزش 7 میلیارد ریال بود که توسط خیرین مرحوم استاد غلامرضا بهنیا و حاج عباس ملکی دافچاهی تامین شد و هزینه تجهیزات با ارزش  450 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شد.

وی در حاشیه این مصاحبه گفت : در این هفته ساجد صدیقی قهرمان جوان 26ساله گیلانی در اثر تصادف با موتورسیکیلت دچار مرگ مغزی شد و به لیست اهدا عضو پیوست .

افتتاح خدمات جامعه سلامت شهری و روستایی خمام 2

 

افتتاح  مرکز سلامت شهری کلاچای

 

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان سید الشهدا لاهیجان

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna