جمعه 31 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - در اولین دوره مسابقات بیلیارد خانوادگی که با شركت يازده باريكن برتر در باشگاه ورزشي بولينگ و بيليارد قصر بازي برگزار شد .
و در پایان  علاوه بر  لوح تقدير  به نفراول سكه طلا ، نفر دوم يك  دستگاه تبلت و  به نفر سوم يك أودار حرفه اي از سوی مجموعه تفریحی سرگرمی قصربازی اهدا شد .

مدیریت مجموعه تفریحی سرگرمی قصربازی با بیان اینکه مجموعه با طرح  هر هفته یک مسابقه ، یک لبخندخانوادگی مسابقات گوناگونی برگزار می کند افزود  :  باهدف اشاعه فرهنگ و تفریح خانوادگی هفته ای یکبار مسابقات مختلف تفریحی سرگرمی با حضور خانواده ها در مجموعه قصربازی برگزار می شود .

همایون کاوه گفت : در تمام فصول سال تخفیفات ویژه ای برای تمام خانواده ها جهت استفاده از لوازم تفریحی سرگرمی در نظر گرفته شده است .

وی یاد آور شد : علاوه بر رشته های پینگپنگ ، بیلیارد ، فوتبالدستی ، بولینگ ، دارت و وسایل ورزشی سرگرمی در راستای اشاعه فرهنگ و هنری در زمینه های  داستان نویسی و نقاشی مسابقاتی برگزار کرده ایم و پس از اتمام هر دوره ، برترین نقاشیها و داستانهای نوشته شده را جمع آوری کرده و به صورت کتاب به شرکت کنندگان هدیه شده است .

رشت –

 اولین و تنها پارک تفریحی سرپوشیده شمال کشور در سال 1387 در  کیلو متر 5 جاده رشت به انزلی با عنوان مجموعه تفریحی سرگرمی قصر بازی آغاز شد.فاز اول مجموعه قصر بازی در زمینی به مساحت 45000 متر مربع و زیربنای پوشیده 7500 متر مربع و در دو طبقه  ساخته شده است.

مجموعه قصر بازی در فروردین 1390 بطور رسمی افتتاح شد و از امکانات این مجموعه می توان به سالن بازی های شاد-سالن بولینگ-سالن بیلیارد-سالن آمفی تئاتر-رستوران- کافی شاپ و چایخانه سنتی در کنار برکه اشاره کرد..

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna