جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - در متن این پیام آمده است:

                  بسمه تعالی
 
                  ن و القلم و مایسطرون

در عصر ارتباطات و تکنولوژی هر چند با اختراع ، نوآوری و خلاقیتی که افتخارآفرینی در عرصه ورزش باشد می بایست اطلاع رسانی شود و این مهم می بایست با حساسیت ، دقت به اطلاع عموم برسد . باید گفت  دقت ، سرعت و شفافیت این اطلاع رسانی آنقدر اهمیت دارد که می تواند گل را گلستان کند و یا گلستان را به خار و خاشاک تبدیل نماید . در ایران اسلامی خبرنگارانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا به بهترین شکل خبر از خط مقدم عاشقانه به جای جای ایران و جهان رسانده شود ، شهادت شهید صارمی در هفدهم مرداد تاریخ ساز شد تا این خون شهید بزرگوار گواه حقانیت کار او و همکارانش باشد و چراغ راه هدایت سنگرنشینان عرصه قلم تا جاودانه و عاشقانه در این راه طی مسیر نمایند.
اینجانب روز خبرنگار را به خبرنگاران رسانه های خبری و عکاسان خبری تبریک عرض می نمایم و از تمامی جامعه خبری به پاس همت و تلاششان در انتشار اخباردر عرصه ورزش و بخصوص ورزش قهرمان و پهلوان پرور کاراته سپاسگزارم و امیدوارم همچنان در این سنگر مقدس موفق ، پیروز و سربلند باشید . انشاالله

     وحید حسنی پور
    رئیس هیئت کاراته شهرستان رشت

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna