پنج شنبه 30 فروردین 1403

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان  گفت : با حکم اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان ، مهدی الطافی مدیرعامل جدید این باشگاه تازه تاسیس اعلام شد .
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در جلسه هیات مدیره باشگاه داماش گیلان و با تصویب اعضای هیات مدیره و در حکمی از سوی مالک و رییس هیات مدیره این باشگاه ، محمدمهدی الطافی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه داماش گیلان منصوب شد .
وی اظهار کرد : محمدمهدی الطافی در سوابق مدیریت ورزشی خود ، سمت هایی همچون اولین مدیرعامل باشگاه استقلال رشت و عضویت در هیات مدیره این باشگاه (1361-1373)، عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلالِ شهرداری رشت (1378-1381) ، عضویت در هیات مدیره باشگاه پگاه گیلان (1381-1383)، ریاست هیات هاکی استان گیلان را دارد .
وی ادامه داد : همچنین با تصویب اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان و در حکمی از سوی مدیرعامل این باشگاه ، میثم محبوب یکی از خبرنگاران ورزشی استان گیلان نیز به عنوان مدیر روابط عمومی و امور رسانه این باشگاه منصوب و معرفی شد .
چندی پیش ، اسماعیل حاجی پور باشگاهی را با نام داماش گیلان در شهرستان رشت و استان گیلان تاسیس و به ثبت رسانده و قرار است در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور یابد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna