جمعه 31 فروردین 1403

سید عیسی مهدوی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات این شهرستان با اشاره به اینکه پایداری توسعه و هدفگذاری آن باید با رویکرد رفاه عمومی جامعه باشد اظهار کرد: نیازمند پیدا کردن راهکارهای عملیاتی برای رسیدن به توسعه پایدار در رشت هستیم.

وی، صنعت گردشگری و منطقه آزاد انزلی را از موضوع‌های مهم برای توسعه شهرستان‌های رشت و انزلی عنوان کرد و افزود: طرح آمایش سرزمینی در شهرستان رشت تهیه می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه هدف‌گذاری توسعه‌ای در طرح آمایش سرزمینی از موضوع‌های مهم محسوب می‌شود، تصریح کرد: تدوین آمایش سرزمینی به منظور اجرای طرح‌ها در بستر برنامه‌های مشخص شده است.

مهدوی، هدف مشترک تدوین آمایش سرزمینی را حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار در شهرستان رشت خواند و بیان کرد: ارتقای رفاه عمومی و از بین بردن آثار نامطلوب فقر از جامعه از دیگر اهداف تدوین آمایش سرزمینی در شهرستان مذکور است.

وی در ادامه به اجرای طرح بازآفرینی شهر رشت اشاره کرد و گفت: امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر رشت در مورد شهردار این شهر تصمیم درستی اتخاذ کنند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به استفاده از ظرفیت قانونی اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای استیضاح شهردار این شهر، خاطرنشان کرد: اقدام مذکور می‌توانست به استیضاح نرسد و امیدواریم این روند متوقف شود.

مهدوی در پایان خواستار ارائه طرح بازآفرینی شهری توسط تمام شهرداران شهرستان رشت شد و اظهار کرد: توسعه پایدار شهری باید متوازن و همه‌جانبه باشد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna