شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا  - وی با اعلام این خبر افزود : کمک های جمع آوری شده بصورت نقدی 226 میلیون و 600 هزار ریال ، چک 797 میلیون ریال و وعده ای 2 میلیارد و 625 میلیون و 500 هزار ریال  می باشد .

مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه  از روز بعد از گلریزان در هر شهرستان ، زندانیان زندان آن شهر که واجد شرایط کمک از محل کمک های خیرین می باشند آزاد خواهند شد خاطرنشان کرد: برداشت از حساب های قرض الحسنه جاری در همه ی شهرستانها با دو امضاء ریاست زندان و مدیرعامل ستاد دیه استان خواهد بود و مبالغ نقد 24 ساعت بعد از جشن گلریزان و مبالغ چک بعد از وصول به حساب ستاد دیه همان شهرستان واریز می گردد و مبالغ وعده ای نیز توسط همکاران ستاد دیه پیگیری خواهد شد  .

حسینی مدیرکل زندانهای استان گیلان با بیان اینکه تا کنون 6 هزار زندانی از کمک های خیرین و مردمی آزاد شده اند گفت : در کل کشور 10 هزار زندانی محکوم جرائم غیرعمد و مالی وجود دارند که در حال حاضر در استان گیلان 650 نفر زندانی هستند .

مدیرکل زندانهای استان گیلان  در خصوص اولویت بندی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد افزود : اولویت با زندانیان خانم که یک درصد زندانیان جرائم غیرعمد را تشکیل می دهند می باشد و پس از آن با اولویت بندی مبالغ محکومین سعی در آزادی تعداد بیشتری از زندانیان خواهیم داشت .

در پایان قهرمانی روابط عمومی ستاد دیه استان گیلان  با اشاره به برگزاری  12 جشن گلریزان در 12 شهرستان در سال جاری یادآور شد: تا کنون 5 جشن گلریزان در شهرستانهای رودسر،رودبار،آستانه اشرفیه ، فومن و رشت برگزار شد ه است و  7 جشن دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد ./ع/

 

 

 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna