پنج شنبه 30 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - سرپرست روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان روز سه شنبه گفت : در خصوص انعکاس خبر مبنی بر عدم توانایی علی سلمانی در پرداخت هزینه های عمل جراحی پای آسیب دیده خود ، از سوی وزارت ورزش اعلام شد که هزینه عمل توسط اداره کل و هیات پزشکی ورزشی گیلان تامین شود .
سعید علیپور افزود : با توجه به این امر ، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دستور دادند تمام هزینه های درمانی از طریق اداره کل و هیات پزشکی ورزشی گیلان تامین شود .
وی اظهار کرد: با توجه به صحبت های دکتر گودرزی با مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، وزیر ورزش دستور دادند تا در صورت نیاز و تشخیص پزشکان به درمان در پایتخت ، هماهنگی های لازم با دو بیمارستان در تهران انجام شده و مشکلی از این بابت نیز وجود ندارد .
وی ادامه داد : براین اساس مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان به همراه معاونان ، رییس هیات پزشکی ورزشی و جمعی از خیرین ورزش یار ، امروز با عیادت از این مشتزن گیلانی ، مسئولیت پرداخت هزینه های عمل و درمان کامل را متقبل شده و به بیمارستان اعلام خواهند کرد .
وی بیان کرد : امیدورایم با حمایت مسئولان و خیرین ورزش یار شرایطی ایجاد شود که با اشتغال قهرمانانی مثل سلمانی در صنایع و بخش خصوصی ، کمک ثابتی به آنها و ورزش کشور شود تا دوران طلایی تر و بهتری را بدون دغدغه مالی برای خود و اقتدار ملی کشور در میادین برون مرزی رقم بزنند .
علی سلمانی قهرمان گیلانی مشتزنی آسیا از 17 خرداد به دلیل تصادف از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و برای پرداخت هزینه های عمل از مسئولین و خیرین درخواست کمک کرده بود.
این مشتزن شایسته گیلانی ، سه مدال طلای جوانان و یک مدال برنز بزرگسالان آسیا و چندین دوره قهرمانی رقابتهای بین المللی و ملی را در کارنامه ورزشی خود دارد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna