پنج شنبه 30 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی افزود: سیاهنمایی عملکرد و فعالیت های دولت، موجب بدبینی مردم به نظام می شود.
وی در رابطه با تشکیل اتاق فکر علیه دولت اظهار داشت: نزدیک به هر انتخاباتی، رقبا برنامه هایی دارند که در این رابطه نسبت به تشکیل اتاق فکر اقدام می کنند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته تشکیل اتاق فکر کار خوبی است اما متاسفانه اتفاق بدی که در کشور ما به راه افتاده، این است که با تشکیل اتاق فکر، به جای اینکه خود و توانمندی های شان را اثبات کنند، انرژی ها را به سمت تخریب حریف هدر می دهند.
جعفرزاده با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده تصریح کرد: هر فرد نامزد انتخابات ریاست جمهوری، مورد تایید شورای نگهبان، حق دارد که وارد عرصه رقابت شود ولی نباید به سمت سیاهنمایی دولت فعلی اقدام شود زیرا سیاه کردن هر مسئول یا دولتی، سیاه کردن نظام است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گفت: بایستی حواسمان باشد که تشکیل اتاق فکرها، موجب تخریب انقلاب نشود.
جعفرزاده اظهار داشت: آقایانی که اتاق فکر تشکیل داده اند، آرام تر حرکت کنند و نقد منصفانه بر دولت داشته باشند.
وی با بیان نقش مهم نخبگان جامعه اعم از نخبگان علمی، دانشگاهی و رسانه ای یادآور شد: نخبگان به عنوان قشر روشنفکر و آگاه، در آگاه سازی مردم نقش مهمی دارند که بایستی در موقعیت های حساس به ایفای نقش مهم شان بپردازند.

 

ایرنا
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna