جمعه 31 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - کامران زاده مديرعامل ستاد ديه استان گيلان با بیان اینکه این جشن ها همه ساله در ایام مبارک رمضان در سراسر استان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نیازمند، برگزار می شود گفت : جشن گلريزان امسال یکم تیرماه مقارن با پانزدهم ماه رمضان ، با حضور مسوولان و خیران نیکوکار در سالن اجتماعات بيمارستان قائم رشت برگزار خواهد شد.

حمید کامران زاده افزود: سال گذشته 220 نفر از زندانيان گيلان که حدود 500میلیون  تومان محکوميت داشتند در ماه مبارک رمضان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه 45 درصد زندانیان را زندانیان جراِئم غیرعمد تشکیل می دهند افزود :  بیش از 600 نفر زندانی جرائم غیرعمد هستند که حدود 15 نفر آنان را خانمها تشکیل می دهند .

کامران زاده اولویت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را با متاهلین و نسوان دانست و خاطرنشان شد : ستاد دیه استان گیلان برای آزادی زندانیانی که مرتکب جرائم غیرعمد شده اند و البته به خانواده های زندانیانی که مرتکب جرائم عمد شده اند تلاش می کند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna