پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - ابوطالب جوان افزود: پژوهشگر آستارایی مازیار جمال خانی لوندویل ، با شرکت در آزمون سراسری آکادمی Alliance آمریکا مقام اول در رشته مدیریت سازمان ها را کسب کرد.
وی اضافه کرد: این آزمون سراسری تحت لیسانس آکادمی Alliance آمریکا و با شرکت 542 نفر از سراسر دنیا در کشور سوئیس برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون مهم بین المللی 24 نفر از کشورمان حضور داشتند ، اظهار کرد: پژوهشگر آستارایی با کسب 547 امتیاز موفق به کسب رتبه نخست در بین شرکت کنندگان در این آزمون شد.
وی خاطرنشان کرد: در این آزمون شرکت کنندگان در 45 دقیقه به 35 سوال در زمینه های مباحث مدیریت منابع انسانی ، مدیریت سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی ، مدیریت استراتژیک ، مدیریت بازاریابی و نحوه مدیریت تجارت الکترونیک پاسخ دادند.
جوان افزود: از این نویسنده و پژوهشگر آستارایی تاکنون سه کتاب با عناوین نقش توریسم در توسعه روستا ، آشنایی با انگلیسی عمومی و روش تحقیق در علوم انسانی منتشر شده است.
مازیار جمال خانی لوندویل متولد 1365 آستارا و کارشناس ارشد رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی است.
این نویسنده آستارایی عضو باشگاه پژ‍وهشگران جوان و نخبگان ، مدرس دانشگاه ، دارای 12مقاله علمی پژوهشی در مجلات برتر جهان isi – isc و دارای مهارت‌ها و گواهینامه‌های بین المللی در زمینه زبان انگلیسی از هفت کشور برتر جهان است.
شهرستان آستارا در منتهی غرب استان گیلان واقع شده است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna