پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان در این خصوص گفت : از سوی فدراسیون مشتزنی ، 9 ورزشکار این رشته برای کسب سهمیه المپیک 2016 در رقابت های جهانی حضور خواهند یافت که از این تعداد یک ورزشکار از استان گیلان است .
سعید علیپور  افزود : بر این اساس ، امین قاسمی پوز مشتزن شایسته استان گیلان نیز به رقابت های مشتزنی جهانی باکو اعزام خواهد شد .
وی اظهار کرد : این مشتزن ملی پوش و با سابقه استان گیلان در وزن 69 کیلوگرم در رقابت های جهانی حضور خواهد یافت و امیدواریم که وی بتواند با موفقیت دیدارهای خود را پشت سر بگذارد و سهمیه المپیک را کسب کند .
وی ادامه داد : امین قاسمی پور تنها امید جامعه ورزش استان گیلان برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است و امیدواریم که این ورزشکار شایسته بتواند همانند دوره گذشته در رقابت های المپیک حضور یابد .
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : رقابت های مشتزنی جهانی باکو از روز 27 خرداد ماه جاری به مدت 10 روز در کشور جمهوی آذربایجان برگزارمی شود .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna