پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -  یک دیدار معوقه از سومین دیدار هفته ششم دور برگشت لیگ قهرمانی بسکتبال مردان استان گیلان جام مجتبی بردبار از ساعت 20 امروزدوشنبه 17خرداد در سالن شهید عضدی رشت پیگیری شد که تیم سرعتی ، پر قدرت وپر مهره و البته مدعی قهرمانی که سابقه قهرمانی لیگ 94 را در کارنامه دارد میزبان تیم سخت کوش و متشکل از جوانان ملی پوش و با سابقه ستارگان صومعه سرا بود . دیدار امشب جدا از نتیجه بازی رفت و رتبه هر دو تیم با حساسیت و جدیت دو تیم آغاز شد که کوارتر اول با برتری نزدیک 19 بر15 نوآوران گلبند به پایان رسید و کوارتر دوم علی رغم تلاش ستارگان با برتری 17 بر 11 گلبند به پایان رسید و این نتایج در کوارتر های بعد هم رعایت شد و کوارتر سوم 17 بر15 و کوارتر چهارم هم تنها کوارتر برتر ستارگان بود که با برتری 19 بر18 به پایان رسید و نهایتا تلاش دو تیم با برتری 69 بر62 نوآوران گلبند به پایان رسید .
آخرین دیدار جام 94 -95 را جوانان ملوان بندر انزلی و نوآوران گلبند برگزار خواهد کرد که بر اساس شنیده ها اول حضور خانواده بسکتبال گیلان در خانه جدید خود خواهد بود ./

حمیدرضا رحیم زاده

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna